piątek, 17 maja 2013

Joanna Naturia olejek do kąpieli i pod prycznic, wanilia i śmietanka. Mniam!

Uwielbiam zapach wanilii w każdej postaci. Te szlachetniejsze wersje jak i pospolicie słodkie ;). Właśnie taka słodka i przyjemna jest woń olejku od Joanny. Kosmetyk ze zdjęcia otrzymałam na spotkaniu blogerek, ale nie jest to mój pierwszy kontakt z nim. Od kilku lat kupuję go co jakiś czas :). Ma on przystępną cenę kilku złotych za 200 ml, a na dodatek często bywa w promocji ;). A ten słodki zapach... W kąpieli czuję się jak ciasteczko waniliowe :D ;). W plastikowej wygodnej butelce znajduje się dwufazowy płyn, który przed użyciem należy wstrząsnąć do połączenia się warstw. Jeśli chodzi o działanie... Ładnie pachnie ;). Olejkiem jest tylko z nazwy, szczerze mówiąc po wyjściu z wanny lub spod prysznica na skórze nawet ta parafina nie zostaje, a skóra w ogóle nie jest nawilżona :(. Kosmetyk traktuję jako umilacz kąpieli, a nie coś co nawilży i odżywi moją skórę. W tej roli się sprawdza i z pewnością jeszcze nie raz trafi do mojej łazienki :). Oceniam go na 4,5/6. 



12 komentarzy:

  1. Ja to znam, jak to cudownie pachnie! <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Pachnie ślicznie, ale jakość jest niestety nie najlepsza, dlatego nie przepadam za marką :(

    OdpowiedzUsuń
  3. Miałam wersję kawową i uwielbiałam ją właśnie za zapach. Niestety, nie utrzymywał się on na skórze, olejek nieźle mył, ale przez bardzo wodnistą konsystencję był mało wydajny. Zapach jednak absolutnie boski. Teraz mam masło kawowe do ciała z tej serii.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O właśnie, pamiętam, masło jeszcze kiedyś miałam :D Muszę kupić

      Usuń
  4. Brzmi świetnie, kilka razy chciałam go kupić, ale jakoś tak wyszło, że nie kupiłam - teraz to się zmieni :)
    Pozdrawiam,
    Asia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Za te kilka złoty warto kupić ;)

      Usuń
  5. Hello I'am Chris From France!!
    You Have A Wonderful Blog Which I Consider To Be Registered In International Blog Dictionary. You Will Represent Your Country
    Please Visit The Following Link And Comment Your Blog Name
    Blog Url
    Location Of Your Country Operating In Comment Session Which Will Be Added In Your Country List
    On the right side, in the "green list", you will find all the countries and if you click them, you will find the names of blogs from that Country.
    http://world-directory-sweetmelody.blogspot.com/
    Happy Blogging

    OdpowiedzUsuń
  6. Zdecydowanie coś dla mnie! Uwielbiam. Nie! Kocham. Kocham wszystko co smakuje waniliowo i pachnie wanilią! Jak to się stało, że jeszcze nie dojrzałam nigdy tego kosmetyku nie mam pojęcia, ale obiecuję uroczyście, że się poprawię! :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...