środa, 1 maja 2013

JM Spa & Wellnes - The Secret Soap Store rewitalizujące mydło bambus & mięta

Dziś przedstawię Wam mydełko rewitalizujące bambus & mięta. Dostałam je w ramach współpracy od JM Spa & Wellnes. Kosmetyk możecie kupić tu (klik). Cena mydełka to 11,90 zł, a masa to 110 g. Kosmetyk opakowany jest w folię oklejoną kawałkiem płótna i naklejką. Taki przerost formy nad treścią, ale sympatyczny ;). Po odpakowaniu okazało się, że zapach kosmetyku jest dość intensywny i męski. Ukochany stwierdził, że pachnie jak męski żel pod prysznic. Nie zniechęciło mnie to, w końcu takie zapachy są bardzo odświeżające. Ze względu na drobinki postanowiłam używać mydła do mycia całego ciała. Miałam nadzieję, że zadziałają peelingująco. Niestety, po pierwszych użyciach okazało się, że kosmetyk wysusza skórę, a na dodatek pod wpływem wody zamienia się w mydlaną papkę. Kosmetyk zaczął służyć do mycia rąk. W tej roli sprawdził się (tzn. myje), choć nadal odczuwałam wysuszenie, a na dodatek musiałam wydłubywać papkę z mydelniczki. To nie jest kosmetyk dla mnie :(. Żałuję, bo skład ma naturalny i zawiera wiele olejków. Liczyłam na coś więcej. Mydełko oceniam na 3/6. O wiele bardziej odpowiadało mi mydełko arganowe od The Sercet Soap Store.




5 komentarzy:

  1. Nie lubię takich świeżych zapachów w kosmetykach, wolę cieplejsze i słodsze.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też, chociaż na biedę na wypoczynek pod palmami mogę używać jednego żelu z Ukochanym ;)

      Usuń
  2. Jakoś w ogóle nie przepadam za mydłami, wole żele pod prysznic.
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja lubię myć ciało mydłem, które peelinguje, ale ogólnie też wolę żele ;)

      Usuń
  3. Mydełko wgląda cudnie :) Muszę sobie takie sprawić :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...