środa, 1 maja 2013

I love

Dawno nie było żadnej stylizacji. Jedynym z powodów takiego stanu rzeczy było to, że albo latam na sesje (i wtedy nie mam czasu na nic), albo odbijam to sobie siedząc w szlafroku w domu ;). No dobra, po prostu dużo się dzieje, nie zawsze mam czas, czasem zdjęcia nie wyjdą... Winny się tłumaczy :D. Żeby odkupić winy pokażę Wam w co byłam ubrana w niedzielę, gdy świętowałam rocznicę ślubu :). Podstawą stroju jest biała koronkowa bluzka, którą moja mamusia miała na swoim ślubie cywilnym <3. Niesamowite, ona (znaczy bluzka, mamusia też, ale to chyba nie dziwi nikogo) jest starsza ode mnie! Hmm... Chociaż z drugiej strony to wiele takich ubrań wisi w mojej szafie (no dobra, zalega... kto mnie lubi na fb to pewnie widział wnętrze mojej szafy...). Bluzeczka jest śliczna, noszę ją na zmianę z mamusią, teraz nadeszła moja kolej ;). Na wierzch czarna ramoneska. Do tego moje granatowe spodnie. Mam słabość do takich szkolnych zestawów. Buty to beżowe trampki, nie lubię być zbytnio odstrojona ;).  Żeby nie wiało nudą dorzuciłam moją słynną torebkę od Patki Smirnow (klikać). Wygrałam ją kiedyś w jakimś konkursie i pokochałam :D. Scala wszelkie dziwne stylizacje do których nie pasują moje "klasyczne" torebki ;). Wiele osób o nią pyta, nawet mężczyźni O.O Hihi, budziła też zainteresowanie na krakowskim spotkaniu blogerek :). Fajna jest, no nie? :) Na nadgarstek powędrowała moja najnowsza bransoletka By Dziubeka. Tu też ciekawostka, mój Ukochany nie jest jakimś maniakiem biżuterii ;). Jak mam coś nowego to zazwyczaj przyjmuje do wiadomości i mówi, że ładne ;). Przy tej bransoletce zareagował inaczej, zainteresował się i powiedział, że jest bardzo fajna. Aż mi serce rośnie gdy mężczyzna docenia moje błyskotki ;).







bluzka - projekt mojej mamy, spodnie - Tally Weijl, kurtka- Mohito, torebka - Patka Smirnow, bransoletka - By Dziubeka, trampki - no name z Auchan :D

8 komentarzy:

  1. Fajna ta torebka, a bransoletka piękna (zresztą jak wszystkie by Dziubeka) :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się, By Dziubeka ma wyjątkowo udaną biżuterię, czemu tak późno to odkryłam?

      Usuń
  2. Ale świetnie wyglądasz! :) Bransoletka cudowna :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajna stylizacja :) A stronę projektantki już polubiłam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :) Fajne rzeczy robi, no nie? :D

      Usuń
  4. Świetnie! Fajny, nieprzekombinowany zestaw i można świętować rocznice ślubu!:)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...