środa, 15 maja 2013

Golden Rose Holiday - niebieski piasek

Mam! W końcu mam lakier o piaskowym wykończeniu. Pochodzi od Golden Rose i dostałam go na spotkaniu blogerek. Możecie go kupić za 12,90 (11,3 ml). Mój kolor to niebieski, nr 61. Z założenia nie przepadam za takimi na paznokciach, ale jednak muszę przyznać, że piaskowi taki kolor nawet przystoi ;). Dobrze się czułam nosząc ten lakier, a fakt, że nie odprysnął do końca drugiego dnia (jedynie lekko się starł na końcówkach, ale minimalnie) działa bardzo na plus :). Poza tym ma fajny, szeroki pędzelek, którym nawet ja potrafię coś pomalować ;), a do idealnego krycia wystarczą 2 warstwy. A co na minus? Długo schnie i ma dziwny zapach, ale może tak już musi być przy lakierach z takim wykończeniem? Wiecie coś na ten temat? Produkt moim zdaniem bardzo udany, przypadł mi do gustu, oceniam go na 5/6. Koniecznie muszę mieć inne kolory :D


Ps.
To mój paznokciowy debiut na blogu... No cóż, paznokcie to nie jest moja mocna strona, ale musiałam Wam pokazać jak prezentuje się ten lakier.

25 komentarzy:

  1. kolor jest świetny, nie wiedziałam, że GR też się wzięło za piaski...:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. kolor zaskoczył nawet mnie :D nie sądziłam, że będę malować paznokcie na niebiesko i mi się to spodoba ;)

      Usuń
  2. świetny kolor! mnie trafił się ostry róż - w najbliższych dniach pokażę :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kolor super, bardziej mi to wpada w kobalt, uwielbiam! :) Za to wykończenie nie do końca mi pasuje ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi bardziej pasuje wykończenie niż kolor, ale i tak bardzo mi się podoba efekt na paznokciach :)

      Usuń
  4. zakochałam się w piaskwym wykończeniu, to hit tego sezonu.
    Ślicznie to wygląda. pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja lubię niebieski na paznokciach, ale jakoś piaskowe wykończenie do mnie ogólnie nie przemawia.

    OdpowiedzUsuń
  6. piękny kolor !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ślicznie na słońcu wygląda :D taki intensywny się robi :)

      Usuń
  7. Łaaadnie :D Muszę się za nimi rozejrzeć wreszcie :) W końcu wakacje to idealny czas na eksperymenty paznokciowe :D

    OdpowiedzUsuń
  8. O kurczę, nie wiedziałam że GR robi piaski! o.O Muszę zapytać w drogerii! :D

    OdpowiedzUsuń
  9. kolor nie moj, ale sama formula bardzo przypadla mi do gustu :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja się nawet przekonałam do tego koloru :)

      Usuń
  10. Też dostałam ten lakierek! :D
    Spotkanie koniecznie trzeba powtórzyć. :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Odpowiedzi
    1. Nom, zauważyłam, że wiele zyskuje też jak się na dwór wyjdzie :)

      Usuń
  12. miałam kiedyś taki odcień z bell :) śliczny jest.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...