Obserwatorzy

piątek, 3 maja 2013

Fit wyzwanie - przysiady - misja wykonana

Miesiąc robienia przysiadów już za mną. Nie opuściłam żadnego dnia, sumiennie przysiadałam ;). Po pierwszych dniach miałam straszne zakwasy, które przerodziły się z stały ból mięśni. Utrzymywał się długo, ale pod koniec miesiąca ćwiczeń zanikł :). Teraz jest super, mogę robić przysiady nawet cały dzień, bez kitu! ;) Efekty są zadowalające. Mam wrażenie, że ciało stało się bardziej jędrne :). Uda mi zeszczuplały. W nogach mam moc :D. Bardzo mi się wzmocniły, teraz schodzenie ze schodów to jest SCHODZENIE, a nie ZTACZASNIE SIĘ ;). A Wy ćwiczyłyście? Możecie mi podsunąć jakieś nowe wyzwanie?

23 komentarze:

  1. Gratki;)
    Ja nie podsunę Ci żadnego nowego zadania- sama póki co nie ćwiczę.
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj, szkoda, to daje taką satysfakcję :)

      Usuń
  2. Ja właśnie ostatnio zaczęlam biegać i robić przysiady.. jestem na 3 dniu i mam takie zakwasy żemasakra.. ale to chyba bardziej po biegach bo w łydkach...;d hmm gratuluję wytrwałości :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja może w końcu zacznę biegać, nogi mi się wzmocniły to może dam radę... Okaże się :). Dzięki :)

      Usuń
  3. Miałam przerwę z powodu diety, w poniedziałek ruszam ponownie. A robiłaś też takie inne przysiady? Jakby to określić- takie z nogami na boki?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Robiłam w lekkim rozkroku, zawsze takie robię :)

      Usuń
    2. Nie, nie. Mi chodzi o jeszcze inną metodę. Klasyczne jak robiłaś i widziałam (i sama robiłam) takie w większym rozkroku, z kolanami skierowanymi na zewnątrz.

      Usuń
    3. O, nie znałam takich, muszę spróbować :)

      Usuń
  4. A ja dzisiaj na 3 dniu jestem. Robię też taki czalendż z brzuszkami i może dorzucę pompki na biust - taki gdzie dłonie są na podłodze przy sobie i wtedy robi się pompkę. Ciężkie są :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję Ci wytrwałości! :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluję wytrwałości :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Zrobiłam 50 przysiadów i odpuściłam ...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj, szkoda, z czasem jest łatwiej

      Usuń
  8. O rany,jestem pod wrazeniem ;o Trzeba byc bardzo wytrwalym ;*
    Ja zaczelam robic cwiczenia z Ewa Chodakowska, polecam ;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam te jej płyty, muszę w końcu ćwiczyć regularnie

      Usuń
  9. ja odpadłam po pierwszym dniu :/
    ale fajnie, że Tobie się udało! gratki :)

    OdpowiedzUsuń
  10. ...a jakie chcesz mieć nowe wyzwanie?Ja nie potrafię wybrać jednej partii (choć zdecydowanie brzuch jest u mnie najsłabszy). Zdaje sie, że trening kompleksowy jest najlepszy. Ja robie siłówkę, cardio, rozciąganie (joga/pilates-trening na mięśnie głębokie)...jak na poślady dalej to może trening z Mel B? http://www.youtube.com/watch?v=rsOwRoaRh4I osobiście na całe nogi polecam jednak jakis pilates lub jeśli cos bardziej cardio to może tu http://www.youtube.com/watch?v=dMGUk6efduY z tej serii są też jakieś przysiady ja niezmiennie rżnę P90X (oczywiście polecam wytrwałym)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :D no to nie będę się nudziła ;) mi chodzi głównie o wyszczuplenie nóg

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...