czwartek, 30 maja 2013

Farmona tutti frutti peeling do ciała jeżyna i malina

Przez ten deszcz totalnie opuściła mnie wena. Chcę coś dla Was napisać, ale jak mi to wyjdzie... Przekonacie się czytając poniższy tekst ;).

Dziś na tapetę biorę kolejny peeling od Farmony. Tym razem jeżyna i malina z serii tutti frutti. 120 ml kosmetyku zamknięte jest w buteleczce. Ceny niestety nie znam. Niebieski kolor, owocowy zapach. Na początku pomyślałam sobie "peeling myjący, żel z drobinkami". Jak bardzo się myliłam! Ten niepozorny kosmetyk to chyba najostrzejszy peeling jaki miałam! Ma konsystencje gęstego żelu, łatwo się rozporwadza na skórze, lekko się pieni. Przypuszczam, że dla wielu osób będzie za ostry, ale mi odpowiada, jestem peelingową masochistką ;). Po spłukaniu skóra przez dłuższy czas pozostaje zaczerwieniona. Plus za brak parafiny. Ze względu na małą pojemność będę go zabierała na wyjazdy. Co do zapachu to mojego serca nie podbił, ale nie jest zły ;). Ogólnie mogę powiedzieć, że kosmetyk mnie zaskoczył. W życiu nie spodziewałabym się takiego ostrego zawodnika w tak niepozornej plastikowej butelce. No kto by pomyślał! Znacie? Lubicie?



Dziś już jadę do Częstochowy. Jutrzejszy dzień będzie bardzo intensywny... Kolejne też! Trzymajcie za mnie kciuki! :D

32 komentarze:

  1. Ale to musi genialnie pachnieć! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trochę o Tobie wspomniałam w poście: http://madziulowepaznokcie.blogspot.com/2013/05/jeansowe-wydanie_30.html
      Mam nadzieję, że się nie pogniewasz :*:)

      Usuń
    2. Jak możesz mnie tak straszyć? :P

      Usuń
  2. słyszałam o nim dużo dobrego. jak zużyję zapasy- kupię

    OdpowiedzUsuń
  3. Już chyba na 10 blogu go widzę, trzeba poznać;P

    OdpowiedzUsuń
  4. Wygląda przeapetycznie ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Odpowiedzi
    1. Haha, ja to peelingi namiętnie zużywam ;)

      Usuń
  6. to prawda - bardzo niepozorny a dobry :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kto by się spodziewał? Ja nie :)

      Usuń
  7. oh, jaki boski peeling! musi pachnieć nieziemsko! nie widziałam go niestety jescze w sklepach.. :<

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale mi ochoty narobiłaś na ten peeling.. ;). Muszę przetestować! Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  9. miała, bardzo dobry;)

    obserwujemy?:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo dziękuję za miły komentarz:) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  11. skoro taki ostry to idealny dla mnie ;) uwielbiam takie !

    OdpowiedzUsuń
  12. jeżyna i malina <3 jak to słodko brzmi <3
    http://coeursdefoxes.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. kuszą mnie produkty tutti frutti, ale na razie żadnego nie miałam :P

    OdpowiedzUsuń
  14. Zapach musi być genialny :) Ja miałam jakąś pomarańczową wersję, czy brzoskwiniową. ;-)

    OdpowiedzUsuń
  15. Jak dla mnie pachnie jak malinowa Mamba - mam wersję wiśniową i tą ale jeszcze nie używałam.
    Peelingów też używam namiętnie :)

    ( to ja Anna z anna-kosmetykoholiczka tylko się zalogować nie mogę coś w tym momencie )

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...