poniedziałek, 27 maja 2013

Efektina peeling + maska do rąk

Saszetki Efektima są mi już dobrze znane, co jakiś czas funduję sobie relaks z nimi w domowym zaciszu. Wczoraj chciałam zająć się stopami, ale okazało się, że moja miska jest pęknięta i przecieka. Z braku laku przerzuciłam się na dłonie. Peeling i maska znajdują się w podwójnej saszetce o pojemności 2 x 7 ml. Taka ilość kosmetyku starcza mi na 2 zabiegi. Przygotowanie do zabawy to wymoczenie dłoni i odsunięcie skórek. Następnym krokiem jest wykonanie peelingu. Ma on dość płynną konsystencje i z łatwością nakłada się go na dłonie. Plusem jest to, że nie wysycha i się nie osypuje. Pozwala  na wykonanie długiego masażu. Po spłukaniu przychodzi czas na maskę. Jest dość kremowa, przyjemna w użyciu. Jedynie zapach nie jest dla mnie powalający, ale mi to nie przeszkadza. Z kosmetykiem na dłoniach wykonałam dłuuugi masaż każdego paliczka ;). W rezultacie moje dłonie są gładkie, nawilżone i lekko natłuszczone. Skórki wyglądają lepiej niż przed zabiegiem :D. Efekt zabiegu z Efektimą (hihi) jest dla mnie porównywalny z tym osiągniętym u manicurzystki. Jeśli nie widać różnicy to po co przepłacać? ;). Przyznam się, że nie znam dokładnej ceny, ale jest to kwestia kilku złotych. Rozwiązanie saszetkowe mi się podoba, kosmetyk nie zajmuje dużo miejsca i zużywam go do końca (u mnie kiepsko z systematycznością). Za jednym zamachem mam peeling i maskę czyli mogę kompleksowo dogodzić swoim dłoniom. Polecam!


Ps.
Przepraszam za jakość zdjęcia. Musiałam w końcu oddać obiektyw koledze, a mój wróci do mnie dopiero po weekendzie. Na razie robię zdjęcia telefonem, który jest bardzo głodny i zjada kolory.

9 komentarzy:

  1. nie miałam jeszcze żadnej maseczki i peelingu z efektimy ale takie połączenie w saszetkach jest korzystne

    OdpowiedzUsuń
  2. Mój też jest głodny zawsze i mi zjada:)
    Takie małe spa dla dłoni kret super ale mam tyle produktów do ciała i rąk i skóry że nie potrzebny mi jest jeszcze jeden. Chyba, że na podróżowanie wtedy małą saszetka jest idealna:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja mam masę kremów, a peelingu i maski żadnej więc dla mnie jak znalazł :D

      Usuń
  3. Wybacz mojemu słownikowi. Nie wie co czyni

    OdpowiedzUsuń
  4. wymasowałaś każdy paliczek?? :D
    Ja na razie użyłam u Ciebie maseczkę, dobrze nawilża skórę :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Perfecta ma też saszetki, do dłoni i stóp ;D Przetestowałam i mogę polecić ;)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...