poniedziałek, 13 maja 2013

Działo się, oj działo :D Zdjęcia z sobotniego spotkania blogerek :)

Ojej! Już po! Było super! A teraz od początku. Spotkanie organizowała Kornelia (bardzo dziękuję za możliwość uczestniczenia w wydarzeniu :* bardzo się cieszę, że poznałam Cię i inne dziewczyny :)), a odbyło się ono w pizzerii Hellada, która znajduje się w Krakowie przy ulicy Królewskiej 55. Na miejsce przybyłam z Angel i z Ukochanym, który obsługiwał sprzęt fotografujący ;). Spóźniliśmy się tylko ok. 45 minut... (poprzednim razem opóźnienie wynosiło godzinę, więc robimy postępy ;)). To, że Angel przyjechała do Krakowa dzień wcześniej, trochę pomogło ;). Ominęło nas spotkanie z panią z Golden Rose, ale na szczęście na resztę atrakcji się załapałyśmy :). Podczas spotkania dowiedziałyśmy się co nieco na temat kosmetyków Mariza, miałyśmy możliwość zapoznać się z produktami marki Pat&Rub oraz mogłyśmy zrobić sobie badanie skóry przeprowadzane przez panią z Biodermy (o tym jeszcze napiszę, bo badanie zmieniło moje postrzeganie swojej skóry ;) myślę, że dzięki niemu obiorę nowy kierunek pielęgnacji :D). Dostałyśmy całą masę prezentów (które pokażę w kolejnym poście, bo obrabianie zdjęć ze spotkania zajęło mi całe przedpołudnie, nie ogarniam już ;)), było ich tak dużo, że nawet koło stołu nie dało się swobodnie przejść ;). Po spotkaniu czuję jednak niedosyt... Musiałyśmy wyjść wcześniej bo o 16 byłyśmy umówione... I nie zdążyłam się nagadać wystarczająco :(. Jakby któraś uczestniczka (albo inna blogerka) chciała ze mną podyskutować o pierdołach i nawet ważnych sprawach ;) to zapraszam na kawę :) :) :)
Mam nadzieję, że jeszcze spotkamy się w takim gronie! Było super! Dziękuję wszystkim za miło spędzony czas :*

Ps.
Zdjęcia wrzucam w kolejności dość przypadkowej bo trochę ich się uzbierało, a ja nie mogę ogarnąć... Większość podpiszę aby nie było wątpliwości ;)
Pierwszy rzut oka na stół ;)

Prezenty chodziły z rąk do rąk ;)
Czasami lampa nie błyśnie, ale to ma swój urok :)
Co my tu mamy?

Smakołyki Pat&Rub

Oglądamy, wymieniamy ;)

Test na blogerkę... A tak na poważnie to wstęp do badania skóry z Biodermą :)
Przygotowania do badania


O matko, czy będę potrafiła opowiedzieć na pytania? ;)

Kornelia się nachodziła i nadźwigała O.O

Wszystko można było dokładnie obadać :D
Zapoznanie z ofertą Marizy :)


Mój peelingowy hit :D Chętnie przygarnęłabym taki słoiczek ;) hihi

Zapoznajemy się z kosmetykami Pat&Rub


O kosmetykach Biodermy słów kilka :) Zobaczcie jaką ładna cera! Może to właśnie zasługa kosetyków tej marki? Sprawdzę na sobie :D

Sprawdzamy czy należy się bać badania ;)

Wymiana i wszyscy są szczęśliwi ;)

Prezenty od Pat&Rub

Informacje o kosmetykach Mariza łatwiej przyswoić przy pysznym ciasteczku z czekoladą :)

Ta mina mówi "właśnie to chciałam wypróbować!"

O Pat&Rub już wiemy wszystko

Prezenciki :)

Magiczna skrzyneczka Pat&Rub :) Założę się, że to przedmiot pożądania większości dziewczyn na spotkaniu (oczywiście z zawartością ;))

I znowy prezenciki :)


Uważnie słuchamy :)

Miło pogadać :)

Wypełniamy test na blogerkę ;) nie wolno ściągać
Podczas badania skóry :)

Angel się opala :)
Opalenizna robi wrażenie

Jak po urlopie pod palmą ;)
Sprawca zamiesznia ;)


Grupowo :)
Kornelia i Ania
Z Kornelią <3
Kornelia i Angel

26 komentarzy:

  1. Mam wrażenie, że te spotkania blogerek odbywają się średnio raz na tydzień ;))
    Łupy za to fajne, dla mnie póki co za drogie na kupno :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale co tydzień to chyba ciężko bywać ;) Tak sympatycznie pogadać z dziewczynami o kosmetykach i na inne tematy :D

      Usuń
  2. Ale mi się miło ogląda takie zdjęcia! ;) Pięknie wyglądasz w związanych włoskach! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hihi, najchętniej wrzuciłabym wszystkie 180 zdjęć ;) Dzięki, teraz idzie lato, czas na odsłanianie szyji ;)

      Usuń
  3. Piękna fotorelacja, zdjęć bardzo dużo zrobiliście :) Nasze uśmiechy zdradzają, że bardzo dobrze się bawiłyśmy i Nasze miny, aż nie wiem kiedy zdjęcia były robione :D sobotnie spotkanie bardzo udane! Mam nadzieję, że jeszcze uda nam się nieraz spotkać i coś pogadać.Jak zaplanuje dłuższy pobyt w Krakowie to na kawę możemy iść :) buźki :*



    OdpowiedzUsuń
  4. cieszę się,że się spotkałyśmy!!! :*
    a wyglądamy wspaniale!!! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też się cieszę :D No inaczej wyglądać nie możemy :D

      Usuń
  5. LooooooL :) zdradziłaś sekret mojej opalenizny ;P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Musiałam... Tak blado się czułam przy Tobie :P

      Usuń
  6. zazdroszcze takich spotkan!

    OdpowiedzUsuń
  7. Super są takie spotkania:)
    Fajnie posiedzieć w miłym gronie.
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  8. Takie spotkania są fantastyczne,ja wciąż wspominam minione spotkanie z Rzeszowa :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. miło się spotkać z takimi szalonymi dziewczynami :D

      Usuń
  9. Eh, zazdroszczę! :) Te peelingi P&R naprawdę wygladają jak coś jadalnego :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a peeling do ust jest jadalny! :D :D :D

      Usuń
  10. Było świetnie! :D
    To kiedy kolejne spotkanie?? :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Ale świetne spotkanie! Nie powiem, trochę zazdroszczę :P

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...