piątek, 17 maja 2013

Badanie skóry z Biodermą

Uczestniczki sobotniego spotkania blogerek w Krakowie miały okazję przebadać swoją skórę. Z chęcią skorzystałam z okazji i muszę Wam przyznać, że nie żałuję, a nawet jestem bardzo zadowolona :). Dowiedziałam się, że mam cerę mieszaną, której problemami jest błyszczenie, rozszerzone pory i odwodnienie. Mi najbardziej właśnie to ostatnie przeszkadza... Poza tym jest ok ;). Okazało się, że nie muszę zabezpieczać skóry dodatkowymi filtrami (hurra, nigdy tego nie robiłam, teraz przynajmniej nie mam wyrzutów sumienia), fototyp IV pozwala mi się cieszyć życiem ;). W temacie pielęgnacji dowiedziałam się, że powinnam używać lekkich kremów (do tej pory wybierałam te bardziej treściwe) i łagodnych preparatów do mycia (koniec z seriami anty trądzikowymi, no dobra, chyba czas się pogodzić z tym, że wyrosłam z tego problemu). Nie mogę się doczekać efektów nowego sposobu pielęgnacji :). Produkty polecane dla mnie to: płyn micelarny Hydrabio H2O, Hydrabio Mousse, Hydrabio Legere, Sensibio Eye, Sebium Masque oraz Hydrabio Masque. Jeśli chcecie poddać się takiemu badaniu to klikajcie tutaj! Serdecznie polecam :)




11 komentarzy:

  1. Dla mnie to badanie było tylko potwierdzeniem, bo z góry wiedziałam jaki mam typ skóry. Cieszę się natomiast z dobranych kosmetyków do pielęgnacji, nigdy z biodermy nie używałam specyfików, tylko czasami jakieś tam próbki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja w sumie też wiedziałam... Co jednak nie przeszkadzało mi męczyć jej seriami do cery trądzikowej ;)

      Usuń
  2. Ja wiedziałam, ze mam mieszaną, ale nie spodziewałam się przesuszenia. Kilka kosmetyków z Biodermy już miałam, ale czas zapoznać się z serią Hydrabio :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jeśli chodz i o przesuszenie to moja nie pozostawia mi żadnych wątpliwości... :/

      Usuń
  3. muszę wreszcie kupić kultowy płyn biodermy.

    OdpowiedzUsuń
  4. A ja jestem zdziwiona, że mimo nawadniania ciągle mam problem z suchością.

    OdpowiedzUsuń
  5. sądzę, że mam bardzo podobny problem, dla mnie działa Vichy Normaderm do pielęgnacji, i co do kremów to też nie mogę używać tych tłustych, dlatego polecam Avon Botanicals, świetny lekki krem do twarzy :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajnie, że miałyście taką możliwość i dowiedziałaś się co nieco o swojej cerze!:)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...