sobota, 25 maja 2013

Azteckie wzory na wernisażu

Dziś wybraliśmy na wernisaż znajomego. Miło przejechać się na rynek z Ukochanym. Wzięliśmy aparat więc przy okazji powstało kilka zdjęć, na których widać moją dzisiejszą stylizację. Nigdy nie sądziłam, że w mojej szafie pojawi się coś w azteckie wzory, a tu niespodzianka. Gdy dziś rano, po wyjściu z Rossmanna, weszłam do Pepco i zobaczyłam tą koszulkę (i jej cenę) to nie było innej opcji, musiałam ją kupić ;). W ten sposób i u mnie zagościł ten trend :). Jak zwykle moja stylizacja jest prosta, praktyczna i wygodna :). Jak Wam się podoba?





Kurtka - Mohito, koszulka - Pepco, spodnie - New Yorker, buty - no name, biżuteria - by Dziubeka, torebka - przywieziona z Egiptu

34 komentarze:

  1. Uwielbiam to połączenie pasków ze wzorami azteckimi. Super!

    OdpowiedzUsuń
  2. przymierzałam kiedyś takie spodnie i w ogóle do mnie nie pasowały bo jestem niska.
    Ty wyglądasz w nich świetnie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam kilka zastrzeżeń do siebie w tych spodniach, ale i tak musiałam je mieć ;)

      Usuń
  3. Jeśli z Rossmanna weszłaś do Pepco to chyba tylko w Dekadzie????? Jeśli tak to minęłyśmy się bo też tam byłam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak tak tak! Mieszkam niedaleko :D

      Usuń
  4. a ja tam lubię azteckie wzory :) koszulka jest super :)

    OdpowiedzUsuń
  5. swietna jestile dałas?:)

    OdpowiedzUsuń
  6. koszulka jest świetna! w poniedziałek lecę do swojego Pepco po nią :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Leć, mam nadzieję, że znajdziesz swój rozmiar, u mnie dość przebrane już były

      Usuń
  7. Ale masz piękną tą bluzeczkę! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. śliczna bluzeczka, nie wiedziałam że w Pepco były takie ładne :) i ten kolorek na paznokciach, cudo!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czasami coś im się uda ;). Szkoda, że większość ciuchów tam jest naprawdę kiepskiej jakości, jedynie takie proste dają radę

      Usuń
  9. Super, w Pepco można czasami upolować coś super w śmiesznej cenie.;)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No nie? Nawet ostatni grosz można tam wydać ;)

      Usuń
  10. Ślicznie wyglądasz :)
    Spodnie ładne ale niestety nie dla mnie ie a na tobie leżą idealnie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetna ta koszulka :) Nie mój klimat i jakoś siebie w niej nie widzę, ale Tobie w niej pięknie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Powiem Ci, że ja nigdy nie przypuszczałam, że coś takiego zawita do mojej szafy, a tu niespodzianka ;)

      Usuń
  12. Bardzo fajna ta koszulka :) Ja się chyba jutro do Pepco wybiorę... :>

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Daj znać co w naszym Pepco słychać ;)

      Usuń
  13. bardzo podobaja mi sie takie leginsy, swietnie wydluzaja nozki ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja mam akurat spodnie, ale legginsy też by mi się przydały :)

      Usuń
  14. wódka na zdjęciu? azteckie wzory miałam całe dzieciństwo i młodość w dodatkach byłam trendsetterem lol

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O Ty, faktycznie dobrze znasz Kraków :P

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...