poniedziałek, 15 kwietnia 2013

Utknęłam w Częstochowie, w Krakowie będę dopiero jutro koło południa. Święcie wierzę w to, że nic się nie dzieje przypadkowo, wiecie o tym. Dziś miał wracać Ukochany, ale nie zdążyliśmy. Po chwili tak go głowa rozbolała, że teraz leży w łóżku i na pewno dziś już nie wstanie. Co by było doby pojechał? Strasznie by się męczył w drodze. Korzystając z chwilowego uziemienia postanowiłam nie marnować czasu. Przegrzebałam swoją starą szafę w domu rodziców, torba pełna ubrań już spakowana :D. Nawet znalazłam spodnie Ukochanego między moimi ciuchami ;). Dobrze, że je poznał bo ja byłam pewna, że są moje stwierdziłam, że są na mnie za duże i mają zbyt męski krój... W ostatniej chwili je uratował przed obcięciem na szorty ;). Uzupełniłam materiały kołnierzykowe w moim ulubionym sklepie. Już się nie mogę doczekać nowych wzorów! Popracowałam trochę... A w ramach relaksu przegrzebałam szafkę babci :D. Czego tam nie ma O.O Wspaniałości będę Wam dozować, co by przesytu nie spowodować ;). Zacznijmy od Dafne. Są to perfumy od Pollena Miracullum. Zwróćcie uwagę na świetny kartonik! Interesująca kompozycja i zwracający uwagę krój liter. Na dodatek ten kolor! W środku kryje się metalowy aerozol (areosol?). Uważam, że jest bardzo stylowe. Czarne ze złotymi napisami! Odrobina luksusu, której potrzebuje każda kobieta ;). Perfumy są wydajne, starczają na 250 doz! Zakochałam się w nich! A ich zapach? Nawet nie trzeba było wietrzyć po próbie, dało się przeżyć :D. Fajne, prawda? Babcia mnie zaprosiła do porządków, już się nie mogę doczekać :D



10 komentarzy:

  1. Nieocenione takie buszowanie! :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hihi :D Już się remontu u babci doczekać nie mogę ;)

      Usuń
  2. Haha, ciekawa jestem tego zapachu :D Zdradź tajemnicę, gdzie te kołnierzyki kupujesz, bo mam ochotę na jakiś fajny :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Całkiem przyjemny o dziwo :). Sama je robię :)

      Usuń
  3. Perfumy takie w stylu Vintage :) A te kołnierzyki? Sama szyjesz?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mocno vintage ;). Kołnierzyki sama szyję, produkcja w toku ;)

      Usuń
  4. najważniejsze, że szczęśliwie dojechałaś do Krakowa. Perfumy świetne <3

    http://coeursdefoxes.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie znam tych perfum ów :) Jakaś nowość ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Staroć wykopany z szafki u babci ;). Myślę, że dużo starsze ode mnie ;)

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...