poniedziałek, 8 kwietnia 2013

Słońce świeci a by dziubeka podkręca ;)

Listonosz dzwoni dwa razy, to już wiem. Dziś natomiast odkryłam jak dzwoni kurier... Przeciągle ;). Po półminutowym dzwonku nieco byliśmy zdziwieni, ale postanowiłam jednak otworzyć ;). Dobra, koniec wstępu, pokażę Wam co dostałam! To upominek od by dziubeka! <3 :D. Bransoletka z kwiatuszkiem i kubeczek! Dziś w końcu w Krakowie świeci słoneczko, a bransoletka ma taki mocny kolor kojarzący mi się z latem! :D Już nie mogę się doczekać gdy założę ją... Do jakiejś bluzeczki z krótkim rękawkiem :]. To jest to! Mam nadzieję, że już niedługo pogoda na to pozwoli ;). Już się nie mogę doczekać letnich stylizacji! Co do kubeczka... No cóż, kurier się nie spisał, kubeczek stracił uszko... Ale nie ma tego złego co by na dobre nie wyszło, nic się nie dzieje przypadkowo itp. ;). Kubeczek zastąpi poprzedni (też by dziubeka, upominek za spotkania krakowskich blogerek), w którym trzymałam pędzle, kredki i takie tam ;). Uszko tamtego mi przeszkadzało bo często o nie zahaczałam gdy coś wyjmowałam z szafki, teraz już nie będzie takiego problemu ;).
O biżuterii by dziubeka słyszałam już dawno, ale jakoś nie po drodze mi z nią było ;). Wszystko zmieniło się po pamiętnym spotkaniu blogerek, otrzymałam swoją pierwszą bransoletkę i stwierdziłam, że czas się przejrzeć bliżej marce. Po pierwszej wizycie przy firmowym stanowisku przepadłam! Tyle tam wspaniałości, biżuteria jest bardzo oryginalna i zróżnicowana, zarówno jeśli chodzi o design, jak i o cenę. Każdy znajdzie coś dla siebie :). Pamiętacie mojego szczęśliwego królika? Hihi! On naprawdę przynosi mi szczęście <3 Nie bez powodu gościł na mojej szyi podczas wernisażu ;)

W całej okazałości :)
W rzeczywistości bardziej daje po oczach :D

Ja już jestem gotowa na lato :]

Mój poprzedni kosmetyczny kubeczek ;)



15 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Już widzę je na swoich nadgarstkach gdy pod palmą będę wcinać lody :D

      Usuń
  2. Super! Szczególnie mi przypadła do gustu ta różowa z ptaśkiem :)

    OdpowiedzUsuń
  3. kure kupiłam sobie sama- we Wrocławiu:) na czerwonej gumie...Wczoraj na spotkaniu blogerek znalazlam w paczce pomarańczową gwiazdkę:) z pewnościa kupie kolejnego cudaka- sa fantastyczne:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli masz gwiazdkę o której myślę... To pilnuj jej dobrze! Świetna jest :)

      Usuń
  4. Odpowiedzi
    1. Cała ich biżuteria jest warta uwagi :)

      Usuń
  5. Bransoletki są bardzo fajne, naprawdę,,, chyba zgłupiałam na starość, ale noszę ten różowy sznurek :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tam oj tam :D. Te bransoletki to dla mnie obietnica lata, bez kitu :D

      Usuń
  6. muszę się kiedyś wybrać na to firmowe stoisko ich z tymi różnościami i obawiam się, że z jedną rzeczą nie wyjdę :D
    ps. ciasteczek już dawno nie ma upss

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne rzeczy:P Bardzo podoba mi się kubek!

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...