niedziela, 7 kwietnia 2013

Post mrożący krew w żyłach. Beautyblender kaput... Wszystko dobre co się dobrze kończy!

W końcu przychodzę do Was z tym MOCNYM, dawno zapowiadanym postem. Zapewne pamiętacie, że z SexiChic kupiłyśmy na spółę dwupak gąbeczek beautyblender. Pewnie pamiętacie też, że byłam z mojego jajka bardzo zadowolona. Niestety, po pewnym czasie zauważyłam, że z gąbką robi się coś dziwnego. Podczas mycia widziałam, że na jej powierzchni zrobiło się wybrzuszenie, tak jakby w środku była wolna przestrzeń. Trochę mnie to niepokoiło, ale starałam się żyć z tym dalej... Do czasu! Któregoś dnia, gdy myłam gąbeczkę, zobaczyłam, że przy wybrzuszeniu pojawiło się pęknięcie i w jajku powstała kieszonka. Dramat, płacz i zgrzytanie zębami! Przecież gąbeczka miała mi służyć dłużej... W końcu swoje kosztowała. W czasie miesiąca użytkowania podbiła moje serce, już myślałam, że zawsze będzie mi towarzyszyła. I klops. Postanowiłam skontaktować się ze sklepem z którego pochodziła moja gąbeczka - beautyblender.net.pl. Opisałam sprawę. Jakie było moje zdziwienie gdy dostałam odpowiedź... Pozytywne! Dostałam adres na jaki miałam odesłać jajko w celu wymiany na nowe. Wielki plus dla firmy! Niedawno otrzymałam nową gąbkę i jestem bardzo zadowolona! Akurat przed wystawą, bardzo podniosło to moją pewność siebie, w końcu zapewnia mi ona perfekcyjny makijaż! :D Zdradzę Wam, że w czasie gdy nie miałam gąbeczki ciężko było mi nałożyć podkład. Efekt mnie nie zadowalał, albo za małe krycie, albo zbyt widoczny kosmetyk. Bez beautyblendera nie wyobrażam sobie już makijażu! Gdy moja gąbeczka zakończy żywot ze starości na pewno kupię nową.w sklepie beautyblender.net.pl, zdobyli moje zaufanie! Trzeba być odpowiedzialnym za to co się sprzedaje! Tak trzymać!



Ooooo!
Nowe jajko <3



27 komentarzy:

  1. Super, że sklep stanął na wysokości zadania i bez problemu wymienił gąbkę. Mam nadzieję, że ta już będzie OK.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No nie? Fajnie załatwili sprawę :D. Na początku zwątpiłam trochę w jajo, ale skoro sklep jest poważny to jestem pewna, że zostanę stałą klientką :D

      Usuń
  2. Świetne zachowanie ze strony sklepu, oby drugie jajo służyło Ci dłużej :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wielki plus dla nich za to! :D Mam nadzieję, że długo będzie śmigać bo bardzo je lubię :)

      Usuń
  3. Za cenę tego jajka to dożywotnio powinni tak załatwiać sprawę, wielki pozytyw dla nich :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Aż mi się nastrój podniósł po tak pozytywnym wpisie :)

    A jak tam przysiady? :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Robię dzielnie! Dziś dzień przerwy wypada, może w końcu zakwasy mi zelżeją ;)

      Usuń
  5. super że Ci wymienili na nowy, chwała im za to

    OdpowiedzUsuń
  6. moje jajo pękło po 4 miechach :O punkt dla firmy! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że moje nowe wytrzyma dłużej...

      Usuń
  7. Świetnie, że bez problemu wymienili, bo faktycznie miesiąc to krótki okres czasu, tym bardziej, że nawet podróba trzyma się dłużej ;-)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szczególnie, że nie kupowałam go osobiście, tylko SexiChic zamawiała

      Usuń
  8. Kupiłam a'la beauty blender z H&M, zobaczymy jak się spisze:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O, nie wiedziałam, że coś takiego jest w H&M, muszę zwrócić uwagę :)

      Usuń
  9. Plus dla firmy, że tak dba o klienta. Nieczęsto się to zdarza.

    OdpowiedzUsuń
  10. I w ten sposób firma sama sobie zrobiła najlepszą reklamę ;) Świetnie, że nie miałaś problemu z wymianą - to się naprawdę chwali :)

    OdpowiedzUsuń
  11. To super, że była taka możliwość i gąbeczkę wymienili.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo doceniam takie profesjonalne podejście do klientów. Super!

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...