piątek, 12 kwietnia 2013

Poetyczny piątek

Miałam ambitne plany zasypania Was recenzjami. Wczoraj nawet zrobiłam masę zdjęć, wszystko wrzuciłam na kartę, nawet wzięłam dużego laptopa Ukochanego by do Was pisać z Częstochowy w ludzkich warunkach... I karta została w moim laptopie. Pewnie coś wymyślę, a teraz uraczę Was wierszem, który mi się przypomniał podczas dzisiejszej pracy (i kilka zdjęć z dzisiaj) ;).


Andrzej Bursa
Sobota

Boże jaki miły wieczór
tyle wódki tyle piwa
a potem plątanina
w kulisach tego raju
między pluszową kotarą
a kuchnią za kratą
czułem jak wyzwalam się
od zbędnego nadmiaru energii
w którą wyposażyła mnie młodość
możliwe
że mógłbym użyć jej inaczej
np. napisać cztery reportaże
o perspektywach rozwoju małych miasteczek
ale
mam w dupie małe miasteczka
mam w dupie małe miasteczka
mam w dupie małe miasteczka


Lekcje polskiego w liceum zapamiętałam bardzo dobrze :). A małe miasteczka są urocze :)
A Wam jak mija dzień?




15 komentarzy:

  1. Uwielbiam małe miasteczka i gdy tylko mogłam wyprowadziłam się z Warszawy. Ale jeszcze mam za blisko, bo zbyt wielu miejskich buraków spotykam :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja lubię odwiedzać, ale na stałe mieszkać bym chyba nie mogła. W każdym razie bywają urocze i takie spokojne <3

      Usuń
  2. Male miasteczka są najlepsze! ;) Trochę w nich spokoju, a nie ciągły hałas ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Są fajne :) Ale na dłuższą metę lubię hałas ;)

      Usuń
  3. Częstochowa to jest dopiero małe miasteczko :D z jedną linią tramwajową ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No co Ty? Już chyba 3 są :P Hihi

      Usuń
    2. częstochowa to jedyna wieś, w której jeździ tramwaj

      Usuń
    3. Tam gdzie dziś byłam tramwai nie uświadczysz ;). Nie wiem nawet czy autobusy tam mają... :D

      Usuń
  4. ojeju! to chyba mój ulubiony wiersz Bursy ♥ dzięki za przypomnienie i przywołanie wspomnień :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super, cieszę się :) Mi się dzisiaj w drodze tak jakoś przypomniał ;)

      Usuń
  5. A ja właśnie mieszkam w takim małym miasteczku i jestem bardzo zadowolona...:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ładne zdjęcia ;)

    http://letmeloveyou1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam takie miasteczka :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...