czwartek, 11 kwietnia 2013

Pędzle z biedrony

Mam i ja! Odkąd zobaczyłam je na blogach to pomyślałam "wyglądają w miarę, czemu nie?". Wybrałam sobie w złotym etui bo lubię kiczowato urocze gadżety ;). Wiecie, że ja się nie znam na pędzlach, a właściwie to znam, ale na takich do malarstwa olejnego ;), takie do makijażu to dla mnie czarna magia. Wszystko wyjdzie w praniu ;). Na razie mogę powiedzieć, że trzy małe pędzelki przemówiły do mnie. Elastyczne syntetyczne włosie. Chętnie użyłabym ich do malowania farbami olejnymi :D. Ciekawe jak się sprawdzą w makijażu :)



18 komentarzy:

  1. Ja niedawno je "macałam" w sklepie i były bardzo miłe w dotyku, ale ostatecznie nie wzięłam. Ciekawe jak się u Ciebie sprawdzą :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jakby nie dały rady w makijażu to wykorzystam do innych celów ;)

      Usuń
  2. Wyglądają fajnie, ciekawa jestem Twojej opinii :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Czekam na recenzję, jak się sprawdzają w makijażu :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Coś tam napiszę, ale ja to nie znam się na pędzlach ;)

      Usuń
  4. Długo się nad nimi zastanawiałam, oglądałam ze wszystkich stron i w końcowym rezultacie ich nie wzięłam. Ale jak teraz na blogach widzę jak Dziewczyny się nimi chwalą to chyba zaczynam żałować, że ich jednak nie przygarnęłam ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na pewno jeszcze są w Twojej biedronce

      Usuń
    2. No właśnie jak na złość już ich nie było ostatnio, a aż tak zdesperowana jeszcze nie jestem żeby latać i szukać ich po innych ;)

      Usuń
  5. Jak je pomacałam od razu przyszły mi na myśl właśnie farby, albo co najwyżej maseczki na twarz.. Do cieni nie lubię takich śliskich, więc lipa :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja to zielona w tym temacie ;). Na razie się nimi pomalowałam i nie zauważyłam żeby śliskość mi przeszkadzała ;)

      Usuń
  6. wiele blogerek skusiło się na te pędzle:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Za taką cenę grzech nie spróbować ;)

      Usuń
  7. Sama miałam je kupić, ale nie wiem jakoś mnie nie przekonały!:)
    Napisz czy fajnie się sprawują.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiesz, ja się nie znam, ale już 2 razy się z ich pomocą pomalowałam ;)

      Usuń
  8. mnie nie skusiły, ale niech się przydadzą! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak nie do makijażu to obrazy będę malować :P

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...