niedziela, 7 kwietnia 2013

Jak szaleć to szaleć!

W końcu nie codziennie otwieram wystawę. Macie, śmiejcie się! Przy okazji napiszę co mam na sobie, a co!

Jeszcze przed. Trzeba odreagować trochę ;)
Miło jak znajomi przyjdą (szczególnie tacy dawno nie widziani... przeprowadzka)


Przynudzam już, pora kończyć
Jak ja nie cierpię tego mojego szczerego uśmiechu -.-
A to jeszcze przed, próba generalna jak się komponuję na ściance ;)

Już po przemowie. Trza odreagować!
Wiecie, że lubię króliki...
No co mi robicie zdjęcia jak Ukochanemu coś mówię i się śmieję :[




koszula - F&F, top - Orsay, naszyjnik - by dziubeka, spodnie - New Yorker, buty  - no name, kupione po drodze ;)

8 komentarzy:

  1. Fajnie tam jest :) Musimy się tam wybrać jak będziemy obie w Częstochowie, dalej nie wiem, jak to się stało, że LUBIĘ ICH na FB, ale skoro już lubię to choć raz wybrać się tam trzeba :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Można tam zrobić spotkanie blogerek :D, już pytałam ;)

      Usuń
    2. Szaleństwo :)

      Żałuję, że nie mogłam dotrzeć, ale wypadła mi praca i nie miałam wyboru. Świetne spodnie, też kiedyś takie miałam jak byłam smukła (sto lat temu). Wyglądały całkiem nieźle :) Anyways, słońce świeci w Często - jest nawet przyjemnie. Co prawda śnieg jeszcze leży i pewnie jak stopnieje to spadnie nowy, ale słońce to połowa sukcesu, prawda?

      Buziaki, udanego tygodnia :*

      Usuń
    3. Wypatrywałam Cię! W Krakowie też jest słonecznie :D. Wczoraj rano było ciepło w Czewie, a po przyjeździe do Krakowa zmarzłam... Wiosna! Wiosna!

      Usuń
    4. Miałam przyjść, na 18 i później lecieć do pracy na 20, ale okazało się, że o 18:30 muszę być w pracy i nie dało się. Wysyłałam Ci pozytywne myśli, ale wiedziałam, że poradzisz sobie świetnie przecież :)

      Wiosna wiosna. Powoli, spokojnie. Będzie coraz cieplej, coraz jaśniej i pozytywnie :)

      Usuń
  2. Po minie stwierdzam, że wszystko się udało :) . A uśmiech masz piękny! Taki na pół twarzy!

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetnie wyglądałaś na tej wystawie.:)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajnie :) Może się skusze :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...