sobota, 20 kwietnia 2013

Hegron - żel mocny

Na dzień dobry pochwalę się Wam, że włączyłam program autodestrukcji w swoim laptopie... Jeśli lubicie mnie na fejsie to od rana mogliście się śmiać z moich poczynań ;). Druga sprawa: kończę sukienkę! Dziś będzie gotowa. Za to modelka się wyłamała i chyba ja będę musiała pozować. Jutro dzień pod znakiem sesji... Trzecia sprawa: żel mocny firmy Hegron!
Dłuuugo zbierałam się do opisania tego kosmetyku. Tekst planowałam na wczoraj, ale życie weryfikuje pewnie rzeczy ;). Poza tym wczoraj przeczytałam dwie nowe recenzje, a ja nie chciałam być trzecia ;). No dobra, wracam do tematu. W internecie jest wiele pozytywnych recenzji żelu. Moja taka nie będzie ;). Kosmetyk znajduje się w buteleczce z rozpylaczem. Jej pojemność to 75 ml. Cena to ok. 10 zł. Opakowanie wyróżnia się wśród innych żeli. To dla mnie na plus. Według producenta kosmetyk można aplikować na suche i mokre włosy. Nie będę się rozpisywać, w obu przypadkach szału nie robi. Plus jest taki, że nie skleja włosów i łatwo go wyczesać. Minus taki, że moim zdaniem za dużo nie robi. Lekko usztywnia, ale jakiegoś super utrwalenia nie ma. W ułożeniu fryzury w ogóle mi nie pomaga. Postanowiłam dać mu szansę i podsunęłam go Ukochanemu. Nie podbił jego serca. A teraz "hit"! Na pierwszym miejscu w składzie jest alkohol. Czuć go doskonale podczas aplikacji. Myślę, że po użyciu pojawiają się promile w wydychanym powietrzu... Dla mnie to bardzo nieprzyjmene. Dla włosów pewnie też. 2/6


5 komentarzy:

  1. zapraszam na rozdanie http://pasjekaroliny.blogspot.com/2013/04/mini-rozdanie-z-okazji-200-obserwatorow.html

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie miałam go, ale nie kupię skoro się nie sprawdza....:/

    OdpowiedzUsuń
  3. U mnie Hegron nie sprawdza się wcale, są to dla mnie produkty przeciętne...

    OdpowiedzUsuń
  4. pierwsze słyszę o żelu z rozpylaczem, ale ten alkohol nie wróży niczego dobrego. ;-)
    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  5. Szkoda, że taki niewypał :(

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...