środa, 24 kwietnia 2013

Hegron szampon migdałowy

Jakiś czas temu w moje ręce wpadł szampon migdałowy do każdego rodzaju włosów Hegron. Jego cena to 8 zł. Znajduje się on w plastikowej butelce o pojemności 500 ml. Wyróżnia się designem. Butalka ma jedną zasadniczą wadę... Nie ma dozownika, nie raz zdarzyło mi się wylać na dłoń za dużą ilość. Ukochany przelewał szampon do nakrętki i wybierał go palcem... Musiałam mu przelać do innej butelki ;). Kosmetyk ma biały kolor. Pachnie tanim mydłem migdałowym ;). Jeśli chodzi o działanie... Myje, nie wysusza, włosy po użyciu wyglądają ładnie. Taki szampon dla wszystkich, na codzień, ale... No właśnie! Najpierw odpadł Ukochany z paskudnym łupieżem :(. Kosmetyk strasznie podrażnił mu skórę głowy. Ja trwałam dalej... Aż któregoś dnia zauważyłam, że u mnie też coś się dzieje :(. Na krótką metę się sprawdził, na dłużej zaszkodził. Szampon odstawiłam, zużyję go do prania ręcznego. Oceniam go na 2/6


12 komentarzy:

  1. Jeśli chodzi o Hegron, jedyny produkt, z którym miałam dłuższy kontakt to lakier do włosów w płynie. Hardcore'owy utrwalacz.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie ta marka nie przekonała jeśli chodzi o włosy

      Usuń
  2. No to nie kusi. A co do opakowania- ja staram się wtedy montować pompki ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W Hegronie to odpada, bo gwinty są mega wielkie :/

      Usuń
    2. No właśnie, nie wiem czy znalazłabym pompkę, która pasuje

      Usuń
  3. Czyli trzeba unikać, zapamiętam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie znam tego szamponu, teraz już na pewno po niego nie sięgnę. Mam bardzo wrażliwą skórę głowy... jak coś jej nie pasuje, zaraz mnie swędzi ;/ Pozdrawiam i dzięki za przydatną informację :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ukochany też ma wrażliwą, jak tylko szapon mu nie podejdzie to łupież gwarantowany (a po tym szamponie to tragedia), u mnie jest lepiej, ale też coś mi się tam łuszczyć zaczęło (po dłuższym użytkowaniu), na szczęście odstawiłam i u mnie wrócilo do normy :)

      Usuń
  5. Nie miałam , ale to ile lepiej :)_ Przynajmniej się nie rozczarowałam :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...