czwartek, 4 kwietnia 2013

Fit wyzwanie po raz kolejny!

Dołączyłam do Kseni i od dziś robię przysiady! Na siłownie nie zawsze mam czas, ostatnio prawie nie bywałam w Krakowie (jutro znowu Częstochowa), a przysiady można zrobić wszędzie! :). Mam nadzieję, że wpłyną pozytywnie na tylną część ciała... A po pierwszych 50 czuję też uda, może w końcu schudną? Kilka dni temu zaczęłam prowadzić zeszyt, w którym zapisuję co jem, co ćwiczę i zbieram inspiracje.W tym roku na plaży nie będę się wstydzić ;). Kto ćwiczy z nami?



13 komentarzy:

  1. fajny pomysł z tymi przysiadami, faktycznie można je robić wszędzie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jakbym miała mieć po nich taka pupę to mogę robić nawet 500 dziennie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja bym wolała jednak bardziej filigranową pupę ;)

      Usuń
  3. Porcja marudzenia od cioci Arsenic: przysiady są ok, ale uważaj na stawy. Teraz masz młode i sprawne, ale nieuważnymi ćwiczeniami dość łatwo jest je sobie rozpieprzyć. Ćwicząc przysiady zwróć uwagę, żeby kolana nie były wysunięte do przodu bardziej niż stopy, inaczej mówiąc: staw kolanowy w kącie nie niższym niż 90 stopni.
    To trudne, wymaga skupienia podczas ćwiczeń i kontrolowania napięcia poszczególnych mięśni, ale ma dodatkową korzyść w postaci lepiej wyćwiczonych mięśni i szybszych efektów. No i zdrowszych stawów. Nie ćwicz byle jak, byle się zmęczyć, ćwicz z głową, dbaj o odpowiedni oddech.
    Dawaj znać, jak Ci idzie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dobrze, że mi o tym przypomniałaś! Dziękuję :* Będę zwracać na to uwagę :)

      Usuń
  4. ...dawaj maila, prześlę Ci fajny program (w necie jest juz tylko trialowy,a ja mam pełną wersje:P). Można tam wpisywac co jeesz i aktywnośc fizyczna a on zlicza białka, tłuszcze, wegle i kalorię, Ja używam i polecam!

    OdpowiedzUsuń
  5. :* To mnie zmotywuje do ograniczenia słodyczy :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Zaczynam , ale inny trening :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...