wtorek, 2 kwietnia 2013

Dermedic Hydrain3 hialuro - recenzja

Dorobiłam się pierwszego płynu micelarnego i szczerze mówiąc sama nie wierzę, że dorwałam takie cudo! Dobra, zacznę od początku. Płyn kupiłam na promocji w SuperPharm za niecałe 10 zł. Tak z ciekawości, bo tani. Znajduje się on w całkiem miłej buteleczce o pojemności 200 ml. Koreczek z systemem press. Estetyka opakowania odpowiada mojemu gustowi. Pierwszy kontakt z kosmetykiem miał miejsce na sofie... Bez lusterka! Usiadłam z płatkiem i zaczęłam przykładać do oka. Trochę w górę, trochę w dół, delikatnie, bez tarcia... Hmm... Kosmetyk pachnie ogórkiem. No dobra, pora na lusterko. Spodziewałam się looku pandy... A tu niespodzianka! Czyste oczko! Nic nie podrażnia, nic nie szczypie, wszystko pięknie! Zmywa cienie, tusz i liner! Najlepszy demakijaż w mojej historii :D. Moja ocena to 5,5/6 (6 nie postawię bo nie mam porównania z innymi kosmetykami tego typu, ale naprawdę nie mam nic do zarzucenia temu płynowi). Na pewno kupię kolejne buteleczki i na razie nie czuję potrzeby szukania jakiegoś innego płynu micelarnego. Znacie go? Może polecicie mi jakiś inny, równie dobry lub lepszy?


12 komentarzy:

  1. nie znam tego płynu osobiście, recenzja zachęca mnie do zakupu :P z wyglądu jest bardzo ładny :D no i faktycznie bardzo tani

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jestem z niego bardzo zadowolona, ale uprzedzam, że nie mam porównania z innymi ;). Ostatnio widziałam niepochlebną recenzję tego kosmetyku, ale u mnie naprawdę zmywa 100% z oczek ;)

      Usuń
  2. bardzo go lubie- kupiłam kiedys butelkę 400ml i to...2 w cenie 1:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oooo będę polować :D. Przy następnej promocji zrobię zapas, to dla mnie kosmetyczne objawienie roku!

      Usuń
  3. Za dychę to i ja bardzo chętnie bym się skusiła tym bardziej, że bardzo lubię maseczkę nawilżającą z tej samej linii więc mam przyjemne wspomnienia :)

    OdpowiedzUsuń
  4. A różne zdania o nim słyszałam :D dobrze, że się sprawdza :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też ;). Tym bardziej się cieszę, że daje radę :)

      Usuń
  5. Nie miałam z nim jeszcze przyjemności ale wszystko przede mną ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Aktualnie go używam :) Ale osobiście preferuje płyn z Vichy :) Musisz spróbować :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie ja również :) Powiem szczerze, że ładnie zmywa makijaż, ale szału nie ma jak dla mnie ;)
      Pozdrawiam,
      Asia

      Usuń
    2. No to będę musiała spróbować :)

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...