poniedziałek, 8 kwietnia 2013

Colorama po raz pierwszy

Skuszona pozytywnymi opiniami na blogach postanowiłam kupić sobie lakier Colorama od Maybelline. Szczerze mówiąc jakoś nigdy nie miałam przekonania do tych lakierów, byłam do nich po prostu uprzedzona, wymyśliłam sobie, że są kiepskie i tego się trzymałam. Blogowanie zasugerowało mi, że się mylę i postanowiłam to sprawdzić. Z uwagi na kiepski stan moich paznokci postawiłam na transparentny odcień nude, nr 31. Takie kolory moim zdaniem lekko poprawiają wygląd paznokci, a nie skupiają na sobie uwagi. Idealne rozwiązanie dla mnie :). Lakier zamknięty jest w szklanej buteleczce w kształcie walca. Nakrętka jest dość szeroka, ale dobrze mi się ją trzyma i wygodnie maluje. Pędzelek jest bardzo fajny, szeroki i elastyczny. Kosmetyk ma dość rzadką konsystencję, dobrze się rozprowadza na płytce i ładnie ją pokrywa. Schnie w miarę szybko. Pierwsza warstwa wygląda dobrze, przy drugiej krycie jest większe, trzecia nie jest już konieczna ;). Trwałość jest dobra. Lakier spokojnie wytrzymał 3 dni, potem zmyłam z nudów ;). Gdy stan moich paznokci się poprawi na pewno wypróbuję inne kolory, mam nadzieję, że równie dobrze się spiszą :). Za swoją buteleczkę zapłaciłam ok. 11 zł w Rossmannie, ale widziałam na blogach cenę 8 zł. Przepłaciłam! No nic, na przyszłość się nie dam ;). Lakier oceniam na 5,5/6. Jakie macie doświadczenia z tymi lakierami?






Ps.
Zdjęcia na paznokciach nie pokażę... Musiałabym udostępniać blog od 18 lat z uwagi na drastyczne zdjęcia ;). Ach to skubanie skórek ;)

23 komentarze:

  1. Końcowe zdanie mnie rozwaliło! :D
    Ja używałam coloramy kilka lat temu (jeszcze w smukłych buteleczkach) i były to moje ukochane lakiery. Niestety z czasem ich jakość była coraz gorsza i zaczęłam je omijać szerokim łukiem. Chociaż nie powiem, czytając takie recenzje mam ochotę dać im drugą szansę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No co? W nerwach żyję, krew się czasem poleje ;). Aaaa! To ja wiem czemu byłam uprzedzona do tych lakierów! Teraz mi się przypomniało, że miałam taki czerwony w małej buteleczce i szału nie robił.

      Usuń
  2. Nie miałam żadnego z tych lakierów, ale widziałam dużo ładnych odcieni więc chyba się skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja się pozytywnie zaskoczyłam ich jakością :)

      Usuń
    2. Namówiłaś mnie! Jak coś będzie na Ciebie :P

      Usuń
    3. Tylko szukaj za 8 zł! :P

      Usuń
  3. Ja je ostatnio oglądałam, ale mam teraz fazę na opi i muszę zaoszczędzić, żeby sobie coś nowego kliknąć na ebayu ;P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kurczę, jakby mnie stać było to bym opi kupowała ;)

      Usuń
  4. mam perłowy pomarancz z nowej oferty, jest fantastyczny:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No to bez obaw zaryzykuję z innymi kolorami :)

      Usuń
  5. Moja mama sobie kupiła w promocji w biedronce ten lakier i z trwałości nie była zadowolona.
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może to zależy od koloru? Sprawdzę :D

      Usuń
  6. Czasami nudziaki też są słodkie. Sama nie maluję, a leczę, ale latem może się na coś skuszę...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak sobie wykuruję paznokcie i okolice to przerzucę się na mocne kolory

      Usuń
  7. Nie wiem, ja nie byłam zadowolona dałam tego wyraz na blogu. Mam ten sam kolor. Pierwsza warstwa w ogóle nie pokrywa koloru płytki. Ale zapewne dlatego nie jestem zadowolona, bo innego efektu oczekiwałam. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja chciałam transparentny i ten trafił idealnie w moje potrzeby :)

      Usuń
  8. Ja stronię od tych lakierów,moje koleżanki wystawiły im słabe opinie,więc wolę się nie doszukiwać ich pozytywnych stron.

    OdpowiedzUsuń
  9. ładny kolor :) Podoba mi się :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...