czwartek, 18 kwietnia 2013

By Dziubeka w Bonarce - poprawiam sobie humor :)

Wczoraj odwiedziłam stoisko By Dziubeka w Bonarce. Wiecie już, że uwielbiam tą biżuterię, a teraz dowiecie się, że lubię też stoisko w Bonarce :). Po pierwsze mieszkam blisko, po drugie nie taranują mnie tam ludzie z walizkami ;), po trzecie... Tyle pięknej biżuterii :D. Nie wiadomo na czym oko zawiesić :). Z resztą zobaczcie same! (Zdjęcia robił mój Ukochany, ja nie potrafiłam się skupić na fotografowaniu w towarzystwie takiej biżuterii)


Galaxy
Jeszcze o tym nie wiem, ale jedna z nich będzie moja ;)

Dla mnie to zapowiedź wakacji <3
Maya's Secrets - ręcznie robione wspaniałości

Nie mogłam oderwać oczu od tych migoczących naszyjników :)
 
Follow your heart



Lubię takie rzeczy :D

Uroczy, prawda? :D

To są dla mnie wakacyjne klimaty :D




Maya's Secret - robi wrażenie, prawda? coś extra na specjalne okazje (mam nadzieję, że mi się przydarzy taka okazja)




Krążę i krążę...

Co by tu wybrać?

Dylematy...


Oglądam z bliska i z daleka






Te bransoletki kojarzą mi się z wakacjami w Turcji :) Miłe wspomnienia

...i krążę...


Za duży wybór...
Taka niewyraźna jestem bo nie wiem co wybrać!

Moja! :)
Miałam wielki problem z wyborem czegoś dla siebie. Ostatnio ciężko przychodzi mi podejmowanie decyzji :(. W końcu padło na skórzaną bransoletkę w odcieniach beżu, jest na tyle uniwersalna, że idealnie pasuje do mojego niezdecydowania ;). Upatrzyłam też kilka rzeczy, które chętnie dostanę od Ukochanego (mam nadzieję, że wszystko spamiętał) ;)

Serdecznie zapraszam Was do odwiedzenia stoiska By Dziubeka w Bonarce! (Kraków, ul. Kamieńskiego 11, Bonarka City Center) Znajdziecie je koło fontanny :). Można tam kupić biżuterię na każdą okazję! Zajrzyjcie też do sklepu internetowego By Dziubeka!

Ps.
Pozdrawiam Panią Ekspedientkę! :) Dziękuję za porady, sama chyba nigdy nie podjęłabym decyzji ;)

27 komentarzy:

  1. mam talon na 30% off ze zloty blogerek- nie zawaham się go użyc juz w sobote we wrocławskiej Magnolencji:P mam kilogramy bransolet i chyba tym razem wezme jednak cos innego...inna bransoletkę:P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ale malutką:( maciupcią:9 jako towarzystwo do kogutka Gilberta, którego dostałam w prezencie od mojego narzeczonego i obok gwiazdki ze zlotu...dlaczego maciupcie? planuje sobotni napad na Tous! :)

      Usuń
    2. Te talony to fajna sprawa :D

      Usuń
  2. A dla mnie to zapowiedź kasy znikającej z portfela/ Jestem uzależniona od biżuterii. Szczególnie kolczyków... i naszyjników... i bransoletek... wisiorki też lubię... cholera ;/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hihi, z tego powodu nie mam karty kredytowej ;)

      Usuń
  3. Ostatnio dużo czytam o tej biżuterii. Fajnie, że zakupy się udały i będą kontynuowane w przyszłości.

    OdpowiedzUsuń
  4. Chyba zabiorę ze sobą swoje kupony na 30% :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczna ta biżuteria :) sama miałabym dylemat co wybrać :P

    OdpowiedzUsuń
  6. Same fajne rzeczy.
    Wybrałaś bardzo ładną tą bransoletkę:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :) Mi też się bardzo podoba :)

      Usuń
  7. Rany, oczopląsu można dostać ;) Też bym miała problem żeby coś wybrać- w takich chwilach chcę absolutnie wszystko przygarnąć :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam by dziubeka, teraz chcę przygarnąć wisiorek z zegarkiem :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Same cudowności, a i Twój wybór świetny! Znając mnie też bym miała ciężko się zdecydować. ;-)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  10. nawet nie wiedziałam, że w Bonarce jest stoisko by dziubeka :) jestem tam co prawda "od świeta" bo jednak żeby się tam dostać muszę pół Krakowa przejechać :/

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękną bransoletkę sobie wybrałaś :) Mnie najbardziej oczarował ten boski naszyjnik, który przymierzałaś. Cudo!

    OdpowiedzUsuń
  12. Chyba bym oczopląsu dostała. Ja zawsze stoję we Wrocławiu przy ich stoisku i wgapiam się jak sroka;)

    OdpowiedzUsuń
  13. To firma która wyzyskuje pracowników-zapominia o wypłatach i umowach w dodatku bardzo nie lubi prawdy -zablokowali mnie na Facebuku.

    OdpowiedzUsuń
  14. sama tandeta byłam parę godzin na próbę i żadnego klienta w zasięgu poza panią która wymieniła produkt który praktycznie w ciągu dwóch godzin od zakupu się rozsypał jak jakaś lipna chińszczyzna nic ciekawego w tej biżuterii trochę świecidełek bez przesady nie bądźcie jak sroki

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...