piątek, 19 kwietnia 2013

Black and white

Pracuję nad sukienką, która ma być gotowa na niedzielę, ale nie byłabym sobą gdybym przy okazji nie uszyła czegoś szybkiego dla siebie ;). Podczas kupowania materiałów na sukienkę (10 minut przed zamknięciem sklepu) na szybko wyciągnęłam z kosza z końcówkami czarno białą dzianinę. I oto jest! Moja nowa spódniczka :). Jak Wam się podoba?


Ps.
To marszczenie na dole spowodowane jest tym, że manekinowi kończą się nogi, a dzianinka jest bardzo elastyczna ;). Na mnie się nie marszczy.

20 komentarzy:

  1. Jaki piękny op-art ;)
    Fajna jest, ale ja bym się osobiście bała, że taki wzór może pogrubiać :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi tam już nic nie pomoże więc się takimi rzeczami nie przejmuję ;)

      Usuń
  2. mnie też najbardziej podoba się wzór :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak tylko zobaczyłam ten kawałek materiału to nie było szans żebym odpuściła ;)

      Usuń
  3. Śliczna jest! Bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  4. jejku nie mogę się doczekać by zobaczyć ja w pełnej gotowości <3

    http://coeursdefoxes.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale śliczna, ten materiał jest świetny! ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeszcze trochę mi go zostało to sobie czapkę uszyję :D

      Usuń
  6. Cudna, chętnie bym przygarnęła :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetna i idealnie wpisująca się w aktualne trendy - super! :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ładna ta spódniczka, ale pokaż ją na sobie kochana a nie na manekinie:)
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajna :) Podoba mi się materiał :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...