czwartek, 11 kwietnia 2013

Bebeauty zmywacz do poznokci - recenzja

Gdy Ukochany przyniósł mi z Biedronki (nie, Biedronka mnie nie sponsoruje, jakoś tak mi w ręce dziś wpadł :)) nowy zmywacz bebeauty byłam zachwycona opakowaniem! Wygodna buteleczka z pompką, o sporej pojemności (150 ml). Na etykiecie zobaczyłam, że jest to zmywacz bezacetonowy, zawiera lanolinę i glicerynę. Po aplikacji na wacik zaskoczył mnie zapach preparatu. Jest on przyjemny (jak na zmywacz), niestety dość intensywny. Z usuwaniem lakieru nie było żadnych trudności, wszystkie kolory schodziły pięknie, brokatowi też dał radę. Po zabiegu paznokcie są lekko natłuszczone. Z jednej strony to dobrze bo zmywacz nie wysusza, ale z drugiej nie można nim odtłuścić płytki ;). Na początku używania tego kosmetyku byłam zachwycona. Niestety, po jakiś dwóch tygodniach opakowanie zaczęło cieknąć (widzicie na zdjęciu starty fragment z etykiety? wylało się), wystarczy lekko przechylić buteleczkę i gotowe :/. Gdy zmywacz stoi na półce to jest super, ale ja jestem dość mobilna, a do kosmetyczki wrzucić go nie mogę. Biorąc wszystko pod uwagę stawiam 4,5/6.


13 komentarzy:

  1. Ja za namową jednej z blogerek kupiłam zmywacz Sensique. Jest całkiem niezły :)

    Do tej pory używałam zmywacza z Avonu i nie mogę narzekać, ale nie ma pompeczki, tylko zwykłą dziurkę.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja mam taki zmywacz z Vix i słyszałam, że te biedronkowe są lepsze. Pomimo Twojej przygody z opakowaniem to chyba i tak go zakupię właśnie ze względu na tą powłoczkę jaką zostawia. Po zmyciu lakieru i tak zawsze myję ręce, więc to wychodzi u mnie na plus :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja spróbuję zapolować na bezusterkowe opakowanie ;)

      Usuń
  3. też mam (różowy i zielony) i jestem zadowolona :) opakowanie świetne!
    z tymże dla mnie ma zbyt intensywny zapach... :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie, zapach przyjemny (lepszy niż aceton), ale strasznie mocny niestety. Ja byłam zachwycona opakowaniem... Zanim się nie popsuło

      Usuń
  4. Od dłuższego czasu kupuję tylko zmywacz z Rossmana (ten zielony), ale chyba następny w kolejce będzie ten, bo kusi mnie ta pompka :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja nigdy nie miałam rossmannowego, muszę wypróbować :)

      Usuń
  5. Miałam ten zmywacz, jest bardzo fajny! Jednak gdy się skończył to zachowałam sobie buteleczke i przelewam do niego po prostu inne zmywacze ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kupię drugi i mam nadzieję, że pompka się nie popsuje... Bo mi potrafi chlapać na wszystkie strony :/

      Usuń
  6. Wylewający się lakier jak chcemy go umieścić w kosmetyczce to nic fajnego.
    Ale wygląda ładnie.;)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zmywacz miałaś na myśli ;). No nic fajnego, wszystko nim pachnie :/

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...