środa, 10 kwietnia 2013

Audrey Hepburn - Defilada Gwiazd z Golden Rose

Pierwszy raz robię coś takiego :). Nigdy wcześniej nie inspirowałam się konkretną osobą ;). Buszowałam dzisiaj na fb i znalazłam Defiladę Gwiazd Golden Rose. Impuls i już się malowałam ;). Na skomponowanie stroju i jakąś fajną sesję zdjęciową zabrakło czasu (a na dodatek miałam dziś mały wypadek, kto mnie lubi na fb to mógł przeczytać co zmajstrowałam ;)). No nic, przy kolejnych gwiazdach nadrobię ;). Jak Wam się podoba moja wizja looku Audrey? Proszę o wyrozumiałość, jestem totalnym makijażowym laikiem O.O

Makijaż w stylu Audrey Hepburn Defilada Gwiazd z Golden Rose


25 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Dzięki :). Nie spodziewałam się takich komentarzy O.O

      Usuń
  2. Pięknie Ci wyszło :) Taki makijaż idealnie Ci pasuje :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ukochanemu też się podobał. Może jeszcze kiedyś powtórzę :)

      Usuń
  3. Ty wyszłaś super :) Masz taką grzywkę jak ona :)))) I to cudne spojrzenie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki. Wiesz, grzywka tak wyglądała tylko przez chwilę, gdy chciałam dorobić kilka zdjęć to Karol kategorycznie powiedział, że włosy mi się rozwalają i grzywka psuje efekt ;). Spojrzenie pt. "duże oczy, nie przymykaj gdy lampa błyskowa strzela" O.O

      Usuń
  4. matko , wyglądasz piękniee ! <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Pasuje Ci bardzo taki makijaż:) buziaki!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chyba od czasu do czasu będę się tak malowała :)

      Usuń
  6. przepiękny makijaż!

    pozdrawiam serdecznie
    Marcelka Fashion

    :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczna jesteś :)
    p.s. w tytule wkradła się literówka i przez chwilę zastanawiałam się cóż to są te "Gwizady" ;P

    OdpowiedzUsuń
  8. ale fajnie :) ślicznie wyglądasz :) grzywka jest super. bardzo mi się podoba :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki. Patrzę na te zdjęcie i nie wiem jak mi się udało doprowadzić tą grzywkę do porządku ;)

      Usuń
  9. Bardzo ładnie. Świetna jest ta grzywka!

    OdpowiedzUsuń
  10. Jeju ale cudownie wyglądasz w takim makijażu i uczesaniu ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Wspaniałą fryzura i makijaż :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...