czwartek, 25 kwietnia 2013

AA Wrażliwa Natura 30+ przeciwzmarszczkowo-nawilżający krem pod oczy

Co mnie skłoniło do zakupu tego kremu? Zastanówmy się... Potrzebowałam kremu pod oczy. Byłam akurat w Rossmannie. Była promocja (regularna cena to ok. 15 zł). 99% składników pochodzenia naturalnego (na składach się nie znam, w takich przypadkach ufam producentowi). Muszę przyznać, że to były dobre kryteria ;). Kosmetyk znajduje się w tradycyjnej plastikowej tubce o pojemności 15 ml. Do opakowania mam jedno malutkie zastrzeżenie, naklejka po dłuższym użytkowaniu zaczyna lekko się odklejać, brudzi się i wygląda nieestetycznie. To taki szczegół, ale jeśli producent mógłby nad tym popracować to czemu nie? Krem ma lekką konsystencję i delikatny zapach (ale z kategorii bezzapachowej ;)). Stosuję go na noc. Nie podrażnił mnie, ładnie nawilża i wygładza skórę pod oczami. Jest bardzo wydajny, czasami zdarza mi się przesmarować nim całą twarz ;). Kosmetyk spełnia swoje funkcje, ma naturalny skład (a przynajmniej tak twierdzi producent), jest tani i łatwo dostępny. Dla mnie 5,5/6. Polecam!
Znacie ten krem? A może używałyście innych z tej serii? Podzielcie się opinią bo zastanawiam się nad zakupem kolejnych produktów :).


11 komentarzy:

  1. Lubie Twoje recenzje bo są szybkie i konkretne. Ja chyba zbytnio się rozczulam nad kosmetykami i za bardzo wnikam. Używałam krem AA Technologia Wieku 30 + i miałam ten sam problem z opakowaniem - naklejka schodziła. Chyba mają jakiś słaby klej :P. Też byłam w miarę zadowolona. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja się nie potrafię rozpisywać ;). Jeśli spełnia swoje funkcje to jest ok, jak robić coś ekstra to jest więcej niż ok ;). Jak się nie sprawdza to lipa, a jak szkodzi to źle ;). Hihi, mimo tego, że skończyłam malarstwo to jestem umysłem ścisłym ;).
      Mogliby coś wymyślić z tymi naklejkami. Niby to nic wielkiego, ale jednak wkurza.

      Usuń
    2. jeśli to naturalne kosmetyki, to pewnie i klej jest ekologiczny. Wezmę próbkę w Sephorze, tam też mają te kosmetyki.

      Usuń
  2. dzięki za recenzje, ja poszukuję jakiegoś dobrego kremiku i chyba skuszę sie na ten z AA.

    OdpowiedzUsuń
  3. chyba czytasz mi w myślach- akurat dzisiaj doszłam do wniosku, że czas rozejrzeć się za jakimś dobrym i niedrogim kremem pod oczy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Coś w tym jest ;). Miała być całkiem inna recenzja, ale doznałam olśnienia i napisałam o tym kremie ;)

      Usuń
  4. Ja jestem zachwycona tymi kremami. Krem pod oczy to obowiązek w moim przypadku, używałam kremu z serii Ultra Odżywianie i sprawdził się super. W kolejce czeka Wrażliwa Natura 20+, która - jak słyszę od koleżanek - też jest świetna ;)
    Pozdrowienia!
    Asia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki za opinię :). Zagłębię się w temat AA :)

      Usuń
  5. Wcześniej miałam z tej serii krem pod oczy 20+ - też naklejka odchodziła ;)
    Teraz kupiłam sobie ten pod oczy i 30+ na dzień. Pod oczy jest bardzo fajny, a na dzień jest dla mnie trochę za lekki. Ale będę próbować jeszcze wieczornej wersji, najwyżej będę się nią smarować i rano, i wieczorem :3

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...