poniedziałek, 11 marca 2013

Zapowiedź konkursu

Wracając z terapii wstąpiłam na małe zakupy... Znalazłam lakier do paznokci, który z miejsca zapragnęłam... I pomyślałam, że Wam też się może spodobać :). Podoba się, zgadłam? Kupiłam więc dwa. Jeden wędruje do pudełka nagród, jak uzbieram jeszcze trochę to rozpocznę konkurs ;). Możecie już myśleć nad przepisami ;).


Wiecie, że nie ma tego złego co by na dobre nie wyszło? ;). Gdyby mnie wybrali to do późnego wieczora bym tam siedziała, nie poszłabym na pierwsze spotkanie z panią psycholog... I nie dostałabym pewnej propozycji, którą właśnie przed chwilą dostałam ;). Finansowo wyjdę podobnie, a przynajmniej włosów mi nie ruszą ;). A teraz, przy świadkach obiecuję! Od jutra maluję! Niedługo będę musiała jechać do Częstochowy i załatwiać wystawę. Najwyższa pora. Teraz już się nie wywinę ;)

9 komentarzy:

  1. Dlaczego systawa tak daleko:( co do psychologa....gdyby nie pewne szkolenie ni epoznalabym pani psycjologgdyby nie pani psycholog i jej maz psychiatra hustawki nastrojow zwalalabym na wyjatkowo uciazliwy pms. A teraz? Po prostu nie daje sie potwornie denerwujacej ' dwubiegunówce':)i zycie jet piekne...przynajmniej co 2 dzien:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja radośnie jadę na lekach ;). Nie no, walka rozpoczęta, 2 lata terapii i koniec z lekami :]

      Usuń
  2. Świetny kolor lakieru *_* !

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajny lakier.
    I tak zmobilizuj się i maluj, skoro daje Ci to przyjemność.
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie.;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przyjemność to mi sprawia gdy nie muszę ;)

      Usuń
  4. tak cudowny odcień mi równeiz bardzo się podoba.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...