środa, 20 marca 2013

Spring

Nie wiem jak u Was, ale u mnie zdecydowanie dziś było czuć wiosnę w powietrzu. Słoneczko przebijało się przez chmury, było ciepło. Z tej okazji założyłam coś lżejszego - pseudoskórkę, a na nią futrzaną kamizelkę. W drodze na siłownię nie zmarzłam :). Buty widoczne w tej stylizacji to dość świeży nabytek. Pamiętacie jak pisałam, że oddałam buty do reklamacji? Już ich nie odzyskałam, ale mogłam wybrać sobie inne. Uwielbiam je, są bardzo wygodne, aż jestem zdziwiona ;). A u Was wiosna już się pojawiła?




Kamizelka - Sh + moja interwencja, kurteczka - Mohito, bluzka - Orsay, spodnie - Tally Weijl, buty - Street Shoes



Odebrałam dziś paczuszkę, która przeleżała na poczcie tydzień, nie wiem jak do tego doszło :(. Awizo jakoś się schowało w skrzynce. Grunt, że już mam i będzie o czym pisać :D.

Ps.
Mocny post, o którym wczoraj wspominałam, musi poczekać ;). Nastąpił zwrot akcji więc nie będę uprzedzać faktów. Zdradzę Wam tylko, że będzie to ilustrowana historia mrożąca krew w żyłach, ale za to ze szczęśliwym zakończeniem (oby!) :)

19 komentarzy:

  1. Fajne słuchawki masz :)
    Zapraszam do mnie na nowy post :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dlatego ja takie zakupy robię zawsze sama samiusieńka :D Nikt mi wtedy zdrowego rozsądku nie przywraca i ciekawości nie tłumi :P

    Ja w sumie zawsze, gdy coś niefajnego się dzieje, reklamuję ciuchy i buty - zazwyczaj proszę o wymianę na inny towar, i tak ostatnio przetarte po 2 miesiącach jeansy z cameieu (czy jak to się tam pisze..?) zamieniłam na nowe spodnie i bluzkę (akurat różne promocje mieli :P )

    OdpowiedzUsuń
  3. świetne buty !!!

    ]
    pozdrawiam serdecznie
    Marcelka Fashion

    :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Buty! *.*
    Ojj dzisiaj zdecydowanie było czuć wiosnę w powietrzu. Oby już zawitała u nas na dobre. :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  5. U mnie też powoli czuć wiosnę.
    Fajne te buciki, choruję na nie;D

    OdpowiedzUsuń
  6. Genialna stylówka <3 czekam na ten post z niecierpliwością :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki. Ostrzegam, że ton post naprawdę będzie straszny O.O

      Usuń
  7. Niestety wciąż czekam na wiosnę... Fajne butki :)
    Pozdrawiam,
    Asia

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...