poniedziałek, 4 marca 2013

Spotkanie part 2

Ciągle jestem pod wrażeniem weekendu ;). A tu już poniedziałek, pierwsza w tym tygodniu rozmowa ze zleceniodawcą odbyta, pierwsze ustalenia, pierwsze plany na kwiecień... Oby wszystko wypaliło! Chyba potrzebuję managera ;). No dobrze, praca pracą, a blogowanie przyjemnością ;). Jeszcze sobie powspominam! Nadeszła pora na pokazanie miłych upominków od sponsorów spotkania. Na razie tylko zarys, bliższy kontakt za jakiś czas ;).






Ps.
Wieczorem prawdopodobnie dodam kolejną porcję zdjęć z wieczoru... Bójcie się ;)

18 komentarzy:

  1. Ja proszę o nie pokazywanie mojego portretowego zdjęcia :D Było one robione zbyt późną porą...


    Mam nadzieję, że wszystko pójdzie po Twojej myśli!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hmm... Powiem szczerze, że nawet nie pamiętam czy jest ono w folderze do opublikowania dziś ;). Ale pamiętam, że ładnie wyszłaś :)

      Usuń
    2. To wszystko przez to uchwycenie mnie z zaskoczenia :P

      Usuń
    3. Ja składam podobny wniosek formalny ;)

      Usuń
  2. mam tą kurę (koguta?) z by dziubeka i nosze bez przerwy:)!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hah a mój brat jak to zobaczył to mówi: oooo Angry Birds -.-'

      Usuń
    2. Hmm... Ja się jeszcze nie przyzwyczaiłam do niej, trochę mi przeszkadza w funkcjonowaniu, mam nadzieję, że się w końcu przyzwyczaję ;)

      Usuń
    3. Haha! Nigdy nie grałam w tą grę (bo to gra, prawda? nie jestem na bieżąco...), ale chyba coś w tym jest ;)

      Usuń
  3. Wow, jakie upominki super! :) Powodzenia z planami na kwiecień ;)
    Pozdrawiam,
    Asia

    OdpowiedzUsuń
  4. faktycznie:) ! angry birds! hahaha:) mój narzeczony mi kupuł mysląc, że to sowa:) a ja pytam: co ty mi kogutka kupujesz:)?....no ale złotych jajek znosic nie zaczęłam:(

    OdpowiedzUsuń
  5. wspaniałości;) kogut też niezły;p

    OdpowiedzUsuń
  6. czyli tydzień zaczął się dobrze :D trzymam kciuki za powodzenie zlecenia ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne upominki :) trzymam kciuki za kwiecień :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Trzymam kciuki, niech się tam o Ciebie biją ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niech tylko dojdzie do skutku to co majaczy na horyzoncie ;) Wtedy już będę zadowolona ;)

      Usuń
  9. Świetne upominki. Fajnie jest miło spędzać czas.
    Pozdrawiam.;)

    OdpowiedzUsuń
  10. wow ile upominków i wszystkie cudowne ;)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...