niedziela, 3 marca 2013

Spotkanie krakowskich beauty-blogerek

Od razu przejdę do sedna! Było super! Świetna atmosfera, przyjemne miejsce, smaczne kalorie i genialni ludzie :D. To co Ania lubi :). Dziś jestem zmęczona i zadowolona, to najlepsza rekomendacja :).

No dobrze, żeby zaspokoić Waszą ciekawość, jednak pobawię się w szczegóły... Spotkanie odbyło się w Meli-Melo. Inicjatorką była Vexgirl, której serdecznie dziękuję! Bardzo przyjemne miejsce, mogłyśmy krążyć, siedzieć, tańczyć, jeść i pić i znowu krążyć, 100% integracji. Odwiedziła nas przedstawicielka marki Pat&Rub, którą bez skrępowania męczyłyśmy w różnych tematach. Wieczór umilało nam wino Carlo Rossi. Umilało aż miło ;). Mi osobiście zasmakowało białe wytrawne wino gdyż miłośniczką takowych jestem. Mam jedną butelkę w domu i gdy tylko będę miała wolny wieczór (pewnie jutro) to zdegustuję wraz z Ukochanym i pewnie napiszę o tym kilka słów ;). Wróćmy do spotkania. Prezenty, które dostałyśmy od sponsorów, sprawiły nam masę radości! To było moje pierwsze takie wydarzenie, w którym wzięłam udział. Nie spodziewałam się, że zostanę tak rozpieszczona! ;). Postanowiłam dozować Wam wrażenia więc na razie dodam część zdjęć z wieczoru.
















Po powrocie do domu było równie miło. Nocowała u mnie Angel. Dzięki niej dowiedziałam się jakie paskudne składniki kryją się w moich kosmetykach. To moje kosmetyczne guru! Dziękuję za miły wieczór :*

22 komentarze:

  1. Chciałabym się kiedyś wybrać na coś takiego, może nawet na spotkanie mniej oficjalne, takie pogaduchy w knajpce.. Miło by było spotkać blogowo-jutubowe "gura" kiedyś :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi się nawet nie marzyło, że tak szybko uda mi się wziąć udział w takim wydarzeniu :)

      Usuń
  2. Super było :D
    P.S. Zapożyczam jedno zdjęcie, jakby co :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja do teraz żyję tym spotkaniem, a uśmiech mi z twarzy nie schodzi :). Spoko, jak coś to mogę wszystkie udostępnić (niekoniecznie na blogu ;))

      Usuń
    2. Ja chętnie bym pooglądała :P

      Usuń
    3. No to zapraszam na kawę :) Albo coś ;)

      Usuń
  3. Super są takie spotkania, zazdroszczę :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wow widać fajnie było:D zazdroszczę:))))

    OdpowiedzUsuń
  5. O matko, na jednym ze zdjęć wyglądam jakbym nieźle w czubie miała ;) A to nieprawda!!!!!!!! ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Powtarzam za Dominiką :D O matko ! no wybralibyście tam jakieś ludzkie zdjęcia ;P

    To ja dziękuję, ale o Tym poczytasz sobie w poście u mnie ;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Marudzisz ;). Niebawem dam więcej zdjęć, dopiero będzie się działo :D

      Usuń
    2. daj spokój, wyszłyśmy jak zombi :D

      Usuń
  7. uhuhu wygląda na szampańską zabawę hihi;)piękne zdjęcia, szczególnie kanapeczka podbiła moje serce i co tu kryć żołądek też ;P

    OdpowiedzUsuń
  8. Kobieto, nie strasz, że tam jeszcze jakieś kompromitujące zdjęcia masz, przecież wszystkie bardzo grzeczne byłyśmy ;-P
    I miło mi było bardzo Ciebie poznać tak poza tym :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Od razu kompromitujące... Po prostu szczere i pokazujące wszystko ;)

      Usuń
  9. ooo jest i nasz bouns na sali :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja ale Ci zazdroszczę! :) Genialne są te spotkania :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ach, takie spotkania blogerek muszą być rewelacyjne. :) Szkoda, że mnie się jeszcze nie udało na żadnym takim pojawić.
    Pozdrawiam. :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...