poniedziałek, 25 marca 2013

Rockowa księżniczka ma swojego księcia

Moja miłość od kilku lat - zapachy Black XS od Paco Rabanne. Po prostu uwielbiam! Flakoniki są troszkę kiczowate, ale w uroczy sposób, nie oczekuję od nich elegancji ;). Perfumy mają intrygującą woń, często ktoś mnie pyta czym pachnę ;). Ich trwałość jest cudowna, używałam ich gdy pracowałam w pizzerii i nawet po 8 godzinach pracy ludzie wyczuwali ode mnie zapach perfum (a nie tylko pizzy ;)). Ciężko mi pisać o zapachach, nie mam do tego zmysłu, więc daruję sobie dłuższe wywody, opiszę to co zauważyłam. Obie wersje (damska i męska) są moim zdaniem słodko ostre (damska pół na pół, męska bardziej ostra), są to bardzo charakterystyczne i oryginalne zapachy. Nie można ich pomylić z czymś innym ;).  Mocno identyfikuję się z rockową księżniczką z reklam ;). Hihi. A mój książę pachnie Black XS for him. Hipnotyzuje mnie tym zapachem :D. Szczerze się przyznam, że to kolejne flakony w naszym domu, jesteśmy bardzo wierni tym zapachom już od kilku lat. Inne perfumy na naszych ciałach goszczą bardzo sporadycznie ;). Znacie te zapachy? Podobają się Wam? A Wy czym pachniecie?

Ps.
Ukochany koniecznie chciał bym Wam pokazała nasze zapachy, on jest takim samym fanatykiem jak ja ;)


22 komentarze:

  1. ja ostatnio zwrot podatku wydałam na perfumy:0 przybyła mi kolejna lempicka i żłote jakłko donny Karan- uwielbiam, choc czerwonego znieść nie mogę:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oooo! Mi się duży szykuje, muszę zaplanować zakupy ;)

      Usuń
  2. Black XS używałam w pewnym momencie swojego życia i to był bardzo ciekawy czas :)
    Chętnie go niego wrócę.

    OdpowiedzUsuń
  3. Osobiście nie mam ulubionego zapachu, nudzą mnie w kółko te same na mnie, ale jeżeli chodzi o faceta.. Nie wyobrażam sobie innego zapachu na swoim jak JOOP! Nie mam pojęcia, który to dokładnie, ale w takiej czerwonej, spłaszczonej, prostokątnej buteleczce z czarną zatyczką.. mega trwały, mega męski, a przy tym strasznie ciężko dostępny :/

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuję za odwiedziny! :)
    Fajne te perfumy ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo go lubię :) Ma wspaniały zapach :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Odpowiedzi
    1. nie mówię, że nie ;) dobry kicz nie jest zły :D

      Usuń
  7. Nie miałam nigdy tego zapachu ale buteleczka bardzo ładnie się prezentuje :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie zaprzeczam, mi też się podoba :)

      Usuń
  8. Nie znam tego zapachu, ale butelka jest baaardzo zachęcająca.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  9. Musze wyprobowac, wyglada bardzo ładnie.
    Zapraszam do siebie - blog o odchudzaniu, cwiczeniach i nie tylko ! Obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  10. Zapachu nie kojarzę, ale (jeśli nie zapomnę :P) to sobie go wypróbuje przy najbliższej wycieczce do perfumerii. Flkony faktycznie troszkę kiczowate, ale przecież liczy się wnętrze ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Kocham te perfumy, dostałam je w zeszłym roku na urodziny i uzależniłam się totalnie!

    OdpowiedzUsuń
  12. Zdaje mi się, że używałam próbki... coś tam mi w nim nie pasowało :)

    OdpowiedzUsuń
  13. tego nie miałam, ale bardzo lubię lady million :P

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...