niedziela, 24 marca 2013

Przywołujemy wiosnę!

Za oknami mróz i śnieg, trzeba coś z tym zrobić! Wraz z Vincentem postanowiliśmy iść na piknik, na ukwieconą łąkę. No dobra, na ukwieconą kołdrę... Zima już nie ma szans! Wiecie jaki jest mój ulubiony kolor? Hmm... Pewnie się domyślacie (a niektóre osoby wiedzą, nie będę pokazywać na nie palcem ;)), ale chodzi mi o ubraniowy kolor ;). Mam kilka takich kolorów: czerń (no dobra, jak na magistra sztuki przystało, wiem, że to barwa, a nie kolor), ale ona wiosny nie przywoła... Granat, też taki średni, ale co poradzę uwielbiam go... I czerwień! Z tego może coś być! Granat + czerwień, co myślicie? Mi się bardzo podoba takie kontrastowe połączenie :). Do tego złote dodatki i mamy... Hmm... Boże Narodzenie? Nie no, ja się upieram, że to wiosna! W takim grzecznym, trochę marynarskim stylu... A Wy jak myślicie? Podoba Wam się nowy ransporterek króliczka? :)







Sweterek - Marks&Spencer, sukienka - Mohito, naszyjnik - by dziubeka

14 komentarzy:

  1. Świetne połączenie, wyglądasz bardzo energetycznie w tym zestawie :) SUPER

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki, lubię takie połączenia kolorów :)

      Usuń
  2. Bardzo ładnie się ubrałaś, fajna sesyja z króliczkiem.;D
    Pozdrawiam Cię.

    OdpowiedzUsuń
  3. Lubię marynarski styl:) buziaki

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczna pościel ;) Zestaw również, ja uwielbiam połączenie czerwieni z granatem (złoto do tego? Jak najbardziej!), także dla mnie super ;)
    Pozdrawiam,
    Asia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z Ikea ;) Polecam, bardzo milusia ;)

      Usuń
  5. bardzo ci ten zestaw pasuję ! ;)
    połączeniaa kolorów - jak najbardziej ! ;)

    Buziaaak :*

    OdpowiedzUsuń
  6. Słodki króliczek :) Identycznego kiedyś miałam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mój słodziaczek :D Króliki są fajne, no nie? :D

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...