czwartek, 28 marca 2013

Podaj dalej!

Odespałam już podróż (wczoraj po powrocie do Krakowa byłam tak padnięta, że nawet sobie tego nie wyobrażacie), znalazłam kluczyk do skrzynki... I odkryłam paczuszkę! :D Okazało się, że to prezent od Moniki! (Dziękuję Kochana :*) Zobaczcie co było w środku! :D Bardzo przyjemny początek dnia, no nie?


Zazdrościcie? Na pewno ;). Jest to prezent w zabawie "podaj dalej", polega na przesłaniu trzem osobą upominku, na który składa się coś zrobionego własnoręcznie i jakiś miły podarunek. A może chcecie dostać paczuszkę ode mnie? Jeśli tak To szybciutko podajcie w komentarzu nick pod którym obserwujecie mój blog i adres e-mail. 3 pierwsze osoby mogą liczyć na prezent ode mnie :)

12 komentarzy:

  1. Ja byłabym chętna ;)
    Obserwuję jako Faelwenn
    justynaa1687@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  2. Rzeczywiście miły początek dnia ;)
    Pozdrawiam,
    Asia

    OdpowiedzUsuń
  3. Super! Też bym chciała taki upominek na miły początek dnia :D
    obserwuję jako Paprykens
    mail: paprykens87@gmail.com lub paprykens@buziaczek.pl

    OdpowiedzUsuń
  4. O to by było coś super ;)
    Madzia95940@poczta.onet.pl
    obserwuję: Lakierowniczka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Napisałam :)

      Trzy osoby już się zgłosiły, maile wysłane, czekam teraz na odpowiedzi ;)

      Usuń
  5. Odpowiedzi
    1. Pyszny jest! Właśnie go wcinam ;). Miałam zrobić cukrowy detox (2 dni u babci i cała góra słodyczy to za dużo jak dla mnie)... Ale myłam okna więc zasłużyłam ;)

      Usuń
  6. Śliczne kolczyki, a ten kisiel bardzo lubię:)

    OdpowiedzUsuń
  7. nie przepadam za kisielem :P ale upominek bardzo miły ;)
    tak spotkamy się w maju na spotkaniu, będzie teraz mniej osób może uda nam się zamienić parę zdań :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...