sobota, 23 marca 2013

Mydełko arganowe

Olejek arganowy znają chyba wszyscy zaglądający na blogi urodowe (i nie tylko, mój Ukochany też się zagłębił w temat gdy przyszło mu projektowanie etykietki dla tegoż kosmetycznego cudu). O jego właściwościach rozpiszę się przy innej okazji, dziś będzie o mydełku. Mowa o kostce posiadającej właściwości regenerująco-łagodzące, na bazie roślinnej z dodatkiem oleju arganowego i protein mleka koziego. Mydełko otrzymałam od firmy JM Spa&Wellness (klik). Kosmetyk ma silny, przyjemny zapach, który, po użyciu, jest delikatnie wyczuwalny na dłoniach. Pokryty jest złotymi drobinkami, które znikają po pierwszych użyciach (takie niby nic, ale cieszy próżną kobietę ;)). Fajnie się pieni, dobrze myje. Co ciekawe mydełko nie wysuszyło mi skóry, mam wrażenie, że nawet delikatnie nawilżyło. A teraz prawdziwy hit! Pamiętacie jak okrutnie skaleczyłam się w palec? Ranka już prawie zagojona, ale za to dostałam paskudnego uczulenia od plastra. Skóra zaczęła mnie swędzieć, wysuszyła się i boleśnie popękała :(. Nie wiedziałam czym to smarować, w końcu postanowiłam przeczekać. Mycie zwykłym mydłem zaostrzało nieprzyjemne objawy, a po mydełku arganowym skóra zaczęła się goić! Pęknięcia się leczą, wysuszenie się zmniejszyło i ogólnie mniej boli :). Podpisuję się pod właściwościami łagodzącymi tego mydełka! Możecie je kupić TU (klik), kostka o masie 130 g kosztuje w tej chwili 29,00. Moim zdaniem cena trochę wygórowana jak na mydło do użytku codziennego, jednak przy problemach z podrażnieniem na pewno je kupię. Moja ocena to 5,5/6




15 komentarzy:

  1. To ładne zmywa się mówisz.... łeeeeeee ;)
    Muszę zrobić zdjęcie przed użyciem :D

    OdpowiedzUsuń
  2. mam to mydełko :))

    super jest !

    pozdrawiam serdecznie
    Marcelka Fashion

    :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie znam mydełka, ale fajnie przeczytać jakąś opinię.;)

    OdpowiedzUsuń
  4. olej arganowy mnie bardzo kusi to i mydełko też :)

    OdpowiedzUsuń
  5. pierwszy raz slysze o tym mydelku. teraz planuję kupic czysty olej arganowy do stosowania na twarz i wlosy :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie miałam go, pierwszy raz o nim słyszę :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Dostałam też od JM, ale takie małe 20g. Powiedz mi czy do twarzy też się ono nadaje?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hmm... Ja z zasady nie myję twarzy mydłem, ale biorąc pod uwagę jak pomogło ono moim dłoniom to myślę, że byłabym skłonna zaryzykować

      Usuń
    2. Stosowałam je do mycia twarzy i dało radę ;)

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...