niedziela, 10 marca 2013

Mulący internet sprzyja robieniu bałaganu.

Kawa wypita, można powiedzieć, że się obudziłam ;). Od jutra wracam z postami kosmetycznymi, ze stylizacjami wstrzymam się do czasu, aż będę przypominać człowieka ;). Planuję też pisać o książkach i filmach (chociaż chyba nie potrafię, to będzie wyzwanie), a także o ciekawych miejscach, które będę odwiedzać (pomarzyć dobra rzecz). W każdym razie plany są wielkie, a ja malutka ;). No dobra, koniec marudzenia. Brak śmigającego internetu doprowadził do powstania kilku nowości, które Wam pokażę w tym poście (super, no nie?). Wstyd się przyznać, ale wpadłam w taki samozachwyt, że nie wiem czy będę potrafiła je sprzedać (a pierwotnie robiłam je na sprzedaż). Jak Wam się podobają?




6 komentarzy:

  1. mi sie te kołnierzyki wszystkie nie podobają :?

    OdpowiedzUsuń
  2. cudowne !

    pozdrawiam serdecznie
    Marcelka Fashion


    :)

    OdpowiedzUsuń
  3. piękne! zwłaszcza ostatni! cudo <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Kołnierzyki - muszę się w końcu na jakiś skusić :)

    OdpowiedzUsuń
  5. ten ostatni jest genialny :) z przyjemnością obserwuję:) z pewnością będę tu częściej zaglądać:)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...