środa, 6 marca 2013

Mini haul kosmetyczny

Żeby zachować ciągłość wrzucę foto kosmetyków, które kupiłam w ostatnich dniach. Mleczko do ciała, krem pod oczy, topper. Nic szczególnego, takie podstawowe pierdoły.



Humor nadal mam kiepski. Niby wieczorem okazało się, że jedna nawet dobrze płatna sesja jednak dojdzie do skutku (trudności się piętrzyły, myślałam, że po prostu zrezygnowano z mojej osoby, ale nikt mi tego wprost nie mówi), ale jakoś nie potrafię się cieszyć. Dostałam zaproszenie na casting... Który zacznie się 2 godziny przed moją wizytą u lekarza. Stresuje mnie taka sytuacja. Na dodatek krojąc selera dla królików, amputowałam sobie kawałek palca. Ukochany zastanawiał się czy powinniśmy jechać na szycie, a ja w tym czasie przykleiłam plaster i już go nigdy nie odkleję. Boję się tego co jest pod nim O.O
No dobra, zrobię sobie kawę z mlekiem i oby mi się poprawiło!

9 komentarzy:

  1. Topper świetny. Trzymaj się choć wiem, że łatwo się mówi...

    OdpowiedzUsuń
  2. OOOO teraz jest idealnie :) Lubię te zdjęcia na tle Twojej różowej ściany :) A szarość i róż bardzo do siebie pasują :) I kropki <3
    Wystaw buzię na słońce, poziom endorfin się podniesie i będzie dobrze :) cmoki

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawi mnie krem z AA, bo bardzo lubię tą firmę;)

    OdpowiedzUsuń
  4. A ja tak nie lubię bawić się szablonem ;). Szewc bez butów chodzi ;).

    Jak na razie odkurzyłam, zrobiłam peeling, wypiłam 3 kawy, teraz sobie maseczkę zapodam i może mi się poprawi w końcu.

    OdpowiedzUsuń
  5. -dlatego nie robię niczego w kuchni-
    supcarolyn.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Great post dear <333 I really really really like your blog! Love, Anna

    http://www.fashionanna.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. czemu ja nigdy nie mogę dorwać nigdzie tych topperów :/

    OdpowiedzUsuń
  8. chciałabym wypróbować to mleczko do ciała słyszałam wiele pozytywnych opinii na temat tego kosmetyku.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...