wtorek, 5 marca 2013

Marudzę.

Jestem dzisiaj wybitnie marudna, a że to mój blog to sobie tu pomarudzę (dam Ukochanemu odpocząć). Miałam dziś 2 sesje. Z pierwszej nie jestem zadowolona. Fotograf mnie wkurzał, czepiał się i w ogóle ciężki do współpracy był. Zdjęcia o dziwo wyszły nawet spoko, ale humor mi popsuł. Druga sesja upłynęła w miłej atmosferze i ciepłym pomieszczeniu... Ale i tak mam dość. Mocne fotograficzne makijaże męczą mnie, a okiełznywanie włosów na pewno im nie służy. Dziś nie jest mój dzień. Dziękuję za uwagę.


8 komentarzy:

  1. Widzę, że blog się nieźle rozkręca ;)

    Pozdrawiam i zapraszam do mnie
    0la-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Może humor nie za bardzo dopisywał, ale wyglądałaś pięknie :)
    Pozdrawiam,
    Asia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To stare zdjęcie, tych z bieżących sesji nie mogę publikować na blogu ;)

      Usuń
  3. szczerze i na temat. i dobrze! ;-)
    buziole i miłego dnia!

    OdpowiedzUsuń
  4. W takie dni to lepiej nie wychodzić z łóżka :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gdyby nie to, że budzę się o 6 i nie mogę spać, to pewnie bym nie wychodziła...

      Usuń
  5. Każdy z nas ma takie dni!
    I mówić o tym trzeba:)
    Pozdrawiam, buziaki.

    OdpowiedzUsuń
  6. taka sesja to musi być coś fajnego ;)wiadomo są lepsze i gorsze dni najważniejsze, ze dajesz radę ;)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...