piątek, 29 marca 2013

Konspiracyjnie dla blogerek z Częstochowy i okolic :)

Jak wiecie, lub nie wiecie, w każdym razie zaraz się dowiecie... W Częstochowie odbędzie się wystawa mojego malarstwa. Wydarzenie będzie miało miejsce już za tydzień. Ja to wstydliwa jestem, chronię moje dane osobowe więc tak bezpośrednio zaproszenia tu nie wrzucę... Ale chętnie zaproszę Was indywidualnie ;). Jeśli macie ochotę wybrać się na wernisaż, a potem na zakrapiane afterparty, to zostawcie mail w komentarzu, wyślę Wam zaproszenie :)


17 komentarzy:

  1. Wrzuć fotorelacje koniecznie:)Udanej wystawy i miłej zabawy:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Oj za daleko znad Bobru, za daleko...

    OdpowiedzUsuń
  3. Szkoda, że mam daleko bo chętnie bym się wybrała ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Chciałabym ozdrowieć i się pojawić, mam nadzieję, że nie umrę do jutra.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pij syrop z cebuli i zdrowiej!

      Usuń
    2. Właśnie wypiłam pierwszy raz. Ciekawe doświadczenie. Słodka cebula. Tego jeszcze nie było :)

      Usuń
  5. Brzmi kuszącooo, z chęcią bym obejrzała Twój wernisaż!!!
    Gratuluję i życzę dalszych suksceów zdolniacho:)Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetnie ! .
    Z chęcią bym wpadła , niestety mieszkam TROCHĘ daleko od Częstochowy ;c .
    ale naprawdę ciekawy pomysł .
    Mam nadzieję że ludziom spodobają się twoje prace i będą zachwycać się nimi !
    Powodzenia !

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...