wtorek, 26 marca 2013

Jestem ekspertem od koloryzacji!

Odkryłam ideał w temacie farb do włosów! Wcześniej używałam Perfect Mousse Schwarzkopf. W gamie tych farb odkryłam idealny kolor, a na dodatek odpowiadała mi pod względem zapachu, wpływu na włosy i trwałości. Był tylko jeden minus... Tej pianki jest tak dużo, że jej nakładanie trwało wieki. Przy moim leniu to nie było zbyt fajne... Ale teraz mam ideał! Ten sam kolor, te same właściwości, a aplikacja to bajka :D. Superszybka Color Mask Schwarzkopf! Idealna dla mnie, trafia w moje wymagania. Polecam wszystkim leniom ;). Znacie tą farbę? Jak się u Was sprawdziła?
Ps.
Nie mam porównania z profesjonalnymi farbami, ale dla lenia wycieczka do sklepu fryzjerskiego to ciężkie przedsięwzięcie ;). W każdym razie wśród farb drogeryjnych to mój absolutny hit.



30 komentarzy:

  1. hahha, falt używałam pianki i jest jej mega dużo ale to akurat było fajne bo mam geste włosy wieć większości farb dla mnie nie wystarcza...ja ostatnio zamarzyłam o bieli a la Kora na głowie, jednak okazuje sie że rudy ciężko wywabić z głowy,a tym bardziej zrobić z tego białe jak koka, co teraz?:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak miałam długie włosy to doceniałam dużą ilość, ale na te moje do brody to jest męka ;). Hmm... Mega rozjaśnianie i błękitne tonery, te do "wybielania" włosów chyba powinny dać radę przynajmniej na chwilę. Jutro będę się widziała ze znajomym fryzjerem to go podpytam jak on to widzi ;). Kora to chyba naturalnie brunetką jest :D

      Usuń
  2. Uczuliła mnie piekielnie, przez dwa dni myślałam, że wydrapię sobie dziurę w głowie :( Choć kolor nadała piękny ( kupiłam ciemny brąz, ale myślałam też o brązowej czerni )to z podkulonym ogonem muszę wrócić do Castinga :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Brązowa czerń to mój kolor <3. Kiepsko, że Cię uczuliła :(. U mnie Casting się nie sprawdza, po pierwsze nie znalazłam mojego koloru, po drugie w nakładaniu nie ma szału, po trzecie z trwałością też tak sobie

      Usuń
  3. U mnie też miejsca na półkach brak, ale za te pieniądze żal było nie kupić :D

    Ja tam jestem totalnym laikiem jeśli o koloryzację włosów chodzi - nigdy włosów nie farbowałam jeszcze, mimo że ćwierćwiecze już przekroczyłam... ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Muszę w końcu zainwestować w czytnik ebooków ;)

      Usuń
  4. Nie znam jeszcze, ale kusi i kto wie czy nie kupię. boję się jednak uczulenia...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie nigdy żadna farba nie uczuliła jeszcze... Zrób próbę na nadgarstku

      Usuń
  5. ja na szczescie nie farbuje już włosów ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja farbuję na swój naturalny kolor :D

      Usuń
  6. Kolorek jest fajny, ja jednak na razie nie podejmuje się farbowania jeszcze ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na przyszłość polecam tą farbę, jest bardzo wygodna :)

      Usuń
  7. Ja jestem wierna Castingowi z L'Oreal. Innych raczej nie próbuję, bo często mnie uczulają ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Mam złe doświadczenia ze Schwarzkopfem. Jakoś nie ufam tym farbom. Jeżeli coś nakładam to tylko u fryzjera i bez amoniaku, zazwczyczaj dla podkręcenia naturalnego koloru. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No tak, Schwarzkopf produkuje Palette... Tez na początku sceptycznie podchodziłam, ale te ich nowe farby nie mają z tamtym czymś nic wspólnego ;). Ta farba chyba nie zawiera amoniaku, ale głowy za to nie dam.

      Usuń
  9. Jak wchodzę do drogerii to nencą mnie i kuszą te wszytskie farby i różne kolory.
    Niestety mam liche włosy więc wole ich nie dobijać jeszcze farbą.
    Ale tobie gratuluje znalezienia ideału!

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie znam tego. Kiedyś sama eksperymentowałam z farbowaniem włosów, teraz zdaję się tylko na zdanie mojej ukochanej fryzjerki.
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie.;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja jako fryzjerce najbardziej ufam sobie ;). Hihi. Jedynie obcinam się w salonie, bo sama sobie tego nie zrobię ;). Za to włosami Ukochanego w 100% się zajmuję ;)

      Usuń
  11. Pianki to ja nie miałam ani razu, ostrożnie pochodzę do nowości :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja tam wypróbuję wszystko co oszczędzi mój czas ;)

      Usuń
  12. Nie farbuje wlosow wiec raczej nie wyprobuje:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Włosów nie farbuje, ale jak farbowałam to zawsze był problem, że mi się nie chciało, także fajna opcja dla leni ;)
    Pozdrawiam,
    Asia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja nienawidzę nakładać ;) A tu raz dwa i gotowe :D

      Usuń
  14. Odpowiedzi
    1. Polecam tą farbę, bardzo przyjemna jest :)

      Usuń
  15. Hmmm... Musze spróbować zatem. Chociaż ostatnio zrobiłam sobie niechcący ciemne i tak już chyba zostanie. Będę musiała się przyzwyczaić:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ach, ja przez przypadek też za ciemne sobie zrobiłam jakiś czas temu... Ale walczę z tym :)

      Usuń
  16. też muszę zafarbować włosy ale zupełnie nie wiem jak się do tego zabrać...

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...