piątek, 8 marca 2013

HexxBOX – Poznaj i testuj z 1001pasji! Grashka baza + cień - recenzja






Jak wiecie w ramach akcji HexxBOX otrzymałam do testów kosmetyki marki Grashka. Dziś przedstawię Wam bazę pod cienie i do ust oraz perłowy cień, kolor silver.

Zacznę od bazy. Jest to mój pierwszy produkt tego typu więc nie mam porównania z konkurencyjnymi kosmetykami. Kosmetyk zamknięty jest w estetycznej minimalistycznej kasetce, która jest wygodna w użytkowaniu. Z bazy jestem zadowolona. Ma beżowy kolor. Na skórze łatwo się rozprowadza, nie roluje się i nie zbiera w załamaniach powieki. Ładnie podbija kolor cieni i przedłuża ich trwałość. W ciągu dnia makijaż oka staje się mniej intensywny, ale ciągle wygląda estetycznie. Na ustach ułatwia nałożenie pomadki. Wygładza ich powierzchnię. Nie zauważyłam jednak jakiegoś szczególnego przedłużenia trwałości makijażu ust. Baza częściej ląduje na moich powiekach, niż na ustach. Jestem z niej zadowolona, a biorąc pod uwagę wyjątkowo korzystną cenę (12,90 zł), chętnie kupię ten kosmetyk. Moja ocena to 5/6.

A co z cieniami? Na początku wydały mi się takie zwykłe, ale z czasem zmieniłam zdanie. Kosmetyk ma formę wkładu, który pasuje do kasetki po bazie oraz do uniwersalnych kasetek magnetycznych. Jego pigmentacja jest całkiem niezła. Trafił do mnie kolor silver, do którego podchodziłam sceptycznie (wolę zdecydowane, intensywne kolory), ale w praktyce okazał się fajny na co dzień. Kosmetyk można nakładać na sucho i na mokro. W pierwszym wariancie daje delikatny efekt, ładnie rozświetla powiekę. Na mokro kolor staje się bardziej kryjący i intensywny. Trwałość jest zadowalająca, całego dnia nie wytrzymują, ale na "wyjście" jak najbardziej dają radę. Cena wkładu to 7,90 zł. Moim zdaniem za taką jakość to świetna cena. Na pewno kupię sobie te cienie w kolorach sapphire i fandango. Kosmetyk oceniam na 5/6.

u góry aplikowane na sucho, na dole na mokro













Kosmetyki marki Grashka można kupić w sklepie Igruszka.

7 komentarzy:

  1. Świetny sposób pokazania efektu, jaki można uzyskać za pomocą cienia. Widzę, że opinie na jego temat są zróżnicowane ALE jednak cały myk polega na wykorzystaniu jego potencjału oraz dobrze oddany efekt na zdjęciach :)

    Jesteś drugą osobą, która przekonała mnie, że jednak warto dać szansę tym cieniom. Mam dwa kolory, co prawda zupełnie inne ale dzięki strukturze oraz odcieniom mogę wyrobić sobie zdanie na ich temat :)

    Masz boskie rzęsy!

    Świetna recenzja, bardzo mi się podoba. Krótko i na temat bez zbędnych dodatków :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Strasznie mi miło czytać takie słowa, cieszę się, że moja recenzja Ci się podoba :). Piszę mało bo nie jestem ekspertem, a nie chcę wymyślać żeby tylko było ;). Piszę o tym co widzę, a ten cień jest tani, nie sprawia problemów przy aplikacji, trzyma się w miarę dobrze, coś się nim zmalować da sensownego, w sumie wszystko czego oczekuję od taniego cienia ;). Jakby kosztował 190 zł to bym oczekiwała jeszcze, że sam się nałoży i pozmywa po obiedzie, ocena byłaby niższa ;).

      (komentowanie przy takim porywającym łączu jakie teraz mam uczy mnie cierpliwości...)

      Usuń
  2. Masz taką ładną buzię... choć na jednym zdjęciu pokaż całość :)
    Ja też jestem zadowolona z efektu, choć marudziłam na kolor :D Okazał się jednak bardzo fajną alternatywą dla moich MOCNYCH KOLORÓW właśnie... taka odskocznia :) I zgadzam się z Hexx, ładnie go pokazałaś :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja jednak bym chciała coś mocnego ;)

      Usuń
  3. Tak patrzę na zdjęcia i myślę sobie, że jest bardzo ładny :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...