wtorek, 19 marca 2013

Gerovital plant krem przeciwzmarszczkowy. Pierwsze wrażenie

Jakiś czas temu otrzymałam 5 próbek (o pojemności 2 ml każda) kremu przeciwzmarszczkowego Gerovital Plant. Właśnie skończyła mi się ostatnia próbka i postanowiłam napisać kilka słów o tym kosmetyku. Pirwsze co mnie pozytywnie zaskoczyło to napis "20-45 lat". W końcu ktoś to uczciwie powiedział, zmarszczki powstają tak wcześnie, nie ma co czekać do 30. Swego czasu miałam kontakt z pewną wizażystką pracują dla firmy kosmetycznej. Dowiedziałam się od niej, że nie ma co patrzeć na napisy "30+" bo za nimi stoją ludzie od marketingu, którzy ładnie piszą, ale za bardzo nie wiedzą o czym, a trzeba zwracać uwagę na potrzeby skóry. Ja tak robię :). Wróćmy do produktu. W składzie nie znalazłam parafiny, ani czegoś co ma końcówkę "paraben". Oceniam to na plus, na większe analizy się nie porywam ;). Kosmetyk ładnie pachnie, ma lekką formułę. Nie podrażnił mnie, dobrze nawilżył moja skórę (a z tym nie wszystkie kosmetyki dają radę). Nic dziwnego mi nie wyskoczyło, nic się nie złuszczyło, nie zaczerwieniło ;). Czasami po jednej aplikacji już wiem, że kosmetyk nie daje rady, przy tym kremie na szczęście nic takiego nie nastąpiło :). Skóra jest miękka, gładka, pierwsze efekty podobają mi się. Bardzo chętnie kontynuowałabym testy na pełnowymiarowym produkcie. W pierwotnej wersji tekstu napisałam, żę kosmetyki są dostępne w internecie, ale dostałam sygnał, że widywane są też w Drogeriach Natura. Po powrocie do Krakowa sprawdzę i jeśli znajdę to pewnie kupię. Jeśli jesteście zainteresowane tymi kosmetykami to klikajcie TU i TU :). Znacie kosmetyki Gerovital?


5 komentarzy:

  1. Ja widziałam Gerovital w Naturze. No w każdym razie tę bordową wersję.

    OdpowiedzUsuń
  2. ja po kiepskiej przygodzie z vichy jakis czas temu teraz zaprosiłam do łazienki Nuxe- krem na pierwsze zmarszczki 25-35...mam nadzieje, ze moje smiechowe zmarszczki wyprostuje:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Miałam krem do cery naczynkowej, ale zupełnie nie przypadł mi do gustu :(

    OdpowiedzUsuń
  4. świetny review kochana!
    http://coeursdefoxes.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...