czwartek, 21 marca 2013

Co na obiad? Rozdanie!



Nie ma to tamto, jest rozdanie! A właściwie konkurs. Mam dla Was drobny upominek widoczny na zdjęciu (sofa i ściana jest elementem dekoracji i nie stanowi nagrody ;) nie oddam ;)). Wszystko świeżutkie i nieużywane. A co trzeba zrobić żeby mieć szanse na wygraną? Trzeba spełnić kilka warunków:

1. być publicznym obserwatorem bloga
2. polubić mnie na facebook'u (klik) (jeśli posiadasz)
3. podać swój adres e-mail
4. sedno sprawy: podać przepis na szybkie, proste i tanie danie obiadowe, najlepiej wegetariańskie (nie musi to być dokładna receptura, po prostu napiszcie co z czym i do czego ;), tak żebym mogła upichcić Ukochanemu i przy okazji nie stracić nerwów

Aby zgłosić się do konkursu należy pozostawić w komentarzu zgłoszenie:

obserwuję jako:
na fb lubię jako:
e-mail:
przepis:

Konkurs trwa od 21.03 do 11.04 do północy. 12.04 królik wylosuje zwycięzcę, po czym umieszczę wyniki na blogu.
Serdecznie zapraszam do udziału! Pamiętajcie, że Wasze przepisy poprawią jakość egzystencji mojego .Ukochanego! :)

Jeszcze jedna ważna rzecz! Przewiduję nagrodę niespodziankę dla osoby, która przyjdzie do naszego mieszkania i ugotuje nam obiad ;) Hihi, ja naprawdę nie cierpię gotować ;)

Ps.
Jak coś fajnego dla Was znajdę to dodam do puli nagród :)






***



Aktualizacja:
Z powodu mojego wyjazdu przedłużam konkurs do 15.04 do północy. 16 odbędzie się losowanie :)


 
Głodny Ukochany misi się żywić śmieciami, smutne prawda? Uratujcie go!

 

24 komentarze:

  1. Obserwuję jako: Nika_87
    na fb jako: Dominika B.
    emai: kosmetyczneszalenstwo@interia.pl
    przepis:
    Moje ulubione szybkie danie to makaron ze szpinakiem.
    Zawsze staram się mieć szpinak w zamrażalniku.
    potrzeba:
    -szpinak
    -czosnek świeży ze 4 ząbki
    -makaron polecam penne
    *można ale nie trzeba: ser żółty,ser pleśniowy lub feta, jajka ze 2 ugotowane

    Szpinak odmrozić, podgrzać w garnku, dodać czosnek przeciśnięty przez praskę dorzucić co się chce:ugotowane i starte na tarce jaja,starty ser żółty czy rozdrobnioną fetę. Podawać z makaronem ugotowanym al dente. Moje ulubione i szybkie dania :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uwielbiam to danie :) Najszybsze chyba z możliwych :)

      Usuń
    2. Dzięki za zgłoszenie :). Brzmi świetnie, może w weekend zrobię :D

      Oj, najszybszy to jest mój makaron z sosem za słoika ;). Z tym nie ma co dyskutować, ale czas podnieść sobie poprzeczkę :D

      Usuń
  2. A najlepiej przesłać próbkę dania z przepisu, żebyś mogła szybciej sprawdzić, czy się nadaje :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I tam, ja nie jestem wybredna ;). Byleby było proste i szybkie, takie żebym skończyła zanim stracę zapał ;)

      Usuń
  3. kurcze....a mi caly czas po głowie chodza twoje kołnierzyki...robisz je jeszcze?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Robię, a owszem :). Tyle, że teraz nie pokazuję bo mam inne rzeczy na głowie ;)

      Usuń
  4. co do konkursu- to ja poza nim tylko wspomne, ze najlepszym pomyslem na wege-danie u mnie sa medaliony otrębowe lub rolada szpinakowa z łososiem:)mam zakładke u siebie- zajrzyj jesli masz ochotę:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dodam tylko, że od 6 lat gotowac uwielbiam, mogłabym robic to codziennie i kazde danie pokauje mój nastrój...gotuję, gdy coś mnie wk... i gdy coś jest wspaniale:)

      Usuń
    2. Hmm... Muszę zobaczyć, ale z nazwy pracochłonne się wydaje ;). Ja nie znoszę siedzieć w kuchni, ostatnio robiłam ambitny obiad (jakieś 2 tygodnie temu ;)) i po zobaczyłam, że zajął mi pół godziny... A ja się czułam jakbym pół dnia przy garach stała :(. Ja to nawet mogłabym nie jeść, ale Ukochany się domaga jednak ;)

      Usuń
  5. obserwuję jako: mańka ;)
    na fb lubię jako: Aleksandra R.
    e-mail: manka123284@interia.pl
    przepis: Spaghetti z pomidorami .
    szybkie , proste , tanie .
    przygotowywanie trwa około 15-20 min.
    Składniki :
    - makaron spaghetti: 300 gramów
    - krojone pomidory w puszce: 1 opakowanie
    - cebula biała: 1 sztuka
    - czosnek ( ząbek): 1 ząbek
    - przyprawy do smaku: np. oregano, bazylia,: 1 łyżeczka
    - sól, pieprz czarny: 1 szczypta
    - oliwa z oliwek, olej: 5 łyżek
    Sposób przygotowania :
    1 Makaron ugotować. W międzyczasie pokroić cebulę oraz czosnek i podsmażyć na patelni na rozgrzanej oliwie.
    2 Dodać pomidory i przyprawić według uznania. Dusić na małym ogniu przez 10 minut często mieszając. Przed podaniem posypać według uznania natką pietruszki lub parmezanem


    Pozdrawiaaam ! .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :). Super alternatywa dla gotowego sosu ze słoika :)

      Usuń
  6. Ah, żebym to ja umiała gotować :P Fajny koncept na konkurs, będę pewnie podkradać receptury ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Proponuję "ratatuj dla leniwych".
    Kroimy w kostkę/plastry cukinię i paprykę. Cukinię solimy i odstawiamy na chwilę, a by puściła sok.Pieczemy w piekarniku pokrojone warzywa (może być też bakłażan, ale szkoda zawracać sobie głowę, bo ma twardą skórkę). Na patelni smażymy cebulę, a jak się zrumieni dodajemy pomidory w kawałkach z puszki, czosnek i przyprawy (tymianek, pieprz,sól, bazylia, oregano, rozmaryn). Do naszej czerwonej brei dorzucamy pieczone warzywa i gotowe :)

    W konkursie nie biorę udziału bo ja niefejsbukowa. Ale przepis wypróbuj :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super przepis! Dzięki :* Taki obiadek to może nawet ja sobie zjem (bo zazwyczaj obiadów nie jadam) :D

      Usuń
  8. obserwuję jako: strī-linga
    e-mail: strilinga@gmail.com
    przepis: Właśnie zjadłam, więc przedstawiam: makaron (pszenny albo razowy - według uznania), tuńczyk (zachęcam do wypróbowania tego z wody. ten w oleju jest olejowy i może się wydawać bardziej atrakcyjny, ale taki w sosie własnym czyli z wody jest super fajny) i majonez. Dzisiaj nie miałam żadnej zieleniny, ani kukurydzy, ani gorszku, więc musiało być tak podstawowo. Polecam :D Nom nom nom

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. chciałam jeszcze nadmienić, iż nie lubię Cię na fejsiku, bo nie posiadam. jeśli postanowisz mnie włączyć do puli uczestników to chętnie, ale przepis wypróbuj tak czy siak. rozumiem to, że nie spełniam wszystkich warunków, przeczytałam ze zrozumieniem :)

      Usuń
    2. Na pewno wypróbuję i zdecydowanie wybiorę tuńczyka z wody, do oleju mam awersję ;). Hmm... Zaraz zrobię dopisek na temat fejsa, trochę na szybko pisana notka i mi umknęło ;)

      Usuń
  9. obserwuję jako: Draculaura
    na fb lubię jako: KLaudia B
    e-mail: klaudia1300@wp.pl
    przepis: Spaghetti śródziemnomorskie
    Składniki:

    spaghetti 2 porcje
    mała cukinia 2 sztuki
    czerwona papryka 1 sztuka
    czosnek 3 ząbki
    suszone oregano 3 łyżeczki
    krojone pomidory w puszce 300 gramów
    ostra papryka w proszku 1 szczypta
    przyprawa do duszonych warzyw i zup 1 szczypta
    oliwa z oliwek extra vergine 3 łyżki
    pieprz szczypta
    sól 1 szczypta
    grana padano 1 szczypta
    KROK 1:

    Warzywa myjemy i kroimy w kostkę. Na oliwie z pierwszego tłoczenia podsmażamy delikatnie czosnek, gdy kuchnia wypełni się aromatem czosnkowym, dodajemy cukinię i paprykę, mieszamy i dusimy do momentu, aż będą al dente.
    KROK 2:

    Gotujemy makaron według wskazań na opakowaniu i przykrywamy, by pozostał gorący. Gdy warzywa są już al dente, dodajemy krojone pomidory, oregano, paprykę, przyprawę oraz sól i pieprz, mieszamy. Dusimy na wolnym ogniu nie dłużej niż kwadrans.
    KROK 3:

    Makaron dodajemy do sosu, delikatnie mieszamy, podajemy natychmiast z grana padano.
    Powodzenia :) I smacznego :)

    OdpowiedzUsuń
  10. obserwuję jako: Aleksandra Dasiewicz
    na fb lubię jako:Aleksandra Dasiewicz
    e-mail:aleksandra.dasiewicz@wp.pl
    przepis:

    Mój przepis jest mega szybki - pod warunkiem że lubicie tuńczyka;). Na patelnie wyciskamy czosnek, smażymy go kilka minut, następnie dodajemy pomidory z puszki lub świeże pokrojone w drobną kostkę. Do smaku zioła - ja wybieram bazylie lub zioła prowansalskie. Na koniec dodajemy tuńczyka z puszki ( ważne aby był w sosie własnym). Do tego gotujemy makaron wstążki i danie gotowe:)

    OdpowiedzUsuń
  11. obserwuję jako: TheLena-Fashion
    na fb lubię jako: Magdalena.D
    e-mail: magdalena24@os.pl
    przepis:
    "Makaron z pesto"
    1 kg zielonego makaronu (lub zwykły)
    Sos Pesto: liście bazylii, pietruszka, 2 ząbki czosnku, 5 łyżek tartego parmezanu, garść migdałów, 1 szklanki oliwy.
    Wszystkie składniki sosu zmielić bądź zmiksować i dodając powoli oliwę ucierać na gładką masę. Posolić ugotowany makaron, odcedzić, polać sosem. Udekorować liśćmi bazylii i posypać migdałami.
    Szybkie proste i smaczne :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...