niedziela, 3 marca 2013

Zgadnijcie gdzie wczoraj byłam ;)


17 komentarzy:

  1. W muffinowej krainie blogerek! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aż się rozmarzyłam :D. Ale teraz powrót do rzeczywistości, 10 rundek wokół bloku i 100 pompek ;)

      Usuń
    2. ziiimnooo.. cieeemnoo.. ale na jedną pompkę w moim wykonaniu się zgadzam :)

      Usuń
    3. To ja powinnam się pocić po takiej rozpuście ;)

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. Wszędzie dobrze, ale w domu najlepiej :D

      Usuń
  3. Na spotkaniu blogerek?
    Mój mąż jest fanem Twojej urody :) Musialam Ci to napisać :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bingo! :D
      Ojej, pozdrawiam Twojego męża :)

      Usuń
  4. Na spotkaniu blogerek - śliczna muffinka :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Widzę że spotkanie udane :) Fajna fotorelacja:) uwielbiam oglądać zdjęcia muffinek chyba nawet bardziej niż je jeść;D

    OdpowiedzUsuń
  6. O nieee.. a ja właśnie wróciłam z Krakowa. Gdybym wiedziała o spotkaniu, może byś mnie wkręciła? :P:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trzeba było krzyczeć! Zawsze można zrobić spotkanie nieoficjalne ;). Następnym razem jak będziesz w Krakowie to proszę o info :P

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...