czwartek, 28 marca 2013

Astor Lift me up - recenzja podkładu

Dysponując ograniczonym budżetem i posiadając wspomnienie Healthy mix serum od Bourjois wybrałam się swego czasu po podkład. Mój ulubiony podkład był akurat poza moim zasięgiem więc zdecydowałam się na Lift me up od Astor, akurat był w promocji za ok. 30 zł i na opakowaniu widniał napis "lifting serum + radiance make up". Wybrałam odcień 200 Nude. Kosmetyk znajduje się w szklanej buteleczce z pompką, jej pojemność to 30 ml. Całkiem przyjemne opakowanie, chociaż wolę plastikowe pojemniczki, są bezpieczniejsze ;). Podkład ma zapach z którym już się spotkałam w innych kosmetykach, taki typowy, nie rzucił mnie na kolana. Konsystencja jest lekka, podkład dobrze się rozprowadza. Krycie jest optymalne. W moim odczuciu podkład na twarzy jest trochę zbyt tępy, Rozświetlenie pochodzi z drobinek zawartych w kosmetyku. Moim zdaniem są one zbyt brokatowe Nie odpowiada mi taki efekt, wolę kosmetyki bez drobinek, o satynowym wykończeniu, dające wrażenie świeżej cery. Trwałość jest średnia, w ciągu dnia wymaga poprawek. Efektu liftingu nie zauważyłam, ale co ja mogę o tym wiedzieć ;). Z całą pewnością mogę jednak powiedzieć, że nie nawilżył mojej cery, a wręcz ją wysuszył. Kosmetyk oceniam na 3,5/6, nie jest zły, na pewno kogoś zadowoli, ale ja już go nie kupię, nie trafił w moje wymagania, ja potrzebuję czegoś innego. Znacie ten kosmetyk? Co o nim myślicie?






10 komentarzy:

  1. Interesting review!Would like to follow each other on GFC, FB, Twitter or Bloglovin?

    www.donnaiveh.blogspot.com

    have blessed day!

    OdpowiedzUsuń
  2. Na zdjęciu kolor wygląda na strasznie pomarańczowy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziwnie wygląda w buteleczce i w dużym stężeniu, ale po rozprowadzeniu te pomarańczowe tony zanikają na szczęście :)

      Usuń
  3. Ostatnio też zastanawiałam nad tym podkładem, ale w końcowym rezultacie w koszyku wylądował Maybelline Affinitone Mineral- nie jest zły, zle to jednak nie jest podkład idealny jakiego szukam ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dobrze, że go nie kupiłaś, nic nadzwyczajnego ;)

      Usuń
  4. Nominowałam Cię na moim blogu do The Versatile Blogger Award :D Możesz się przyłączyć do zabawy :D ... ja robie to po raz pierwszy i chyba ostatni:P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hahaha, nom takiej reakcji się spodziewałam:P Obiecuję to był ostatni raz :P

      Usuń
  5. nigdy go nie miałam, średnio lubię podkłady astor.

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie znam tego kosmetyku, ale z tego co widzę po Twojej recenzji to nie powala.:)
    Dobrze wiedzieć.
    Pozdrawiam.;)

    OdpowiedzUsuń
  7. ja kupilam do bardzzo suchej cery i jestem zachwycona bo juz od 2 lat szukam tego idealnego

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...