wtorek, 12 marca 2013

A machnę sobie TAG ;)

Ogólnie nie robię TAGów, ale co mi tam, raz mogę wziąć udział w zabawie :). Otagowała mnie delisha za co jej serdecznie dziękuję :)






ZASADY
Odpowiadam na 11 pytań, a następnie wymyślam swoje 11 pytań i nominuję 11 blogerek, których liczba obserwatorów jest mniejsza niż 200

No to start!
1. Gdybyś mogła zmienić imię, to na jakie i dlaczego?
Nie zmieniłabym imienia, jakoś się przyzwyczaiłam do swojego ;)
2. Element wystroju Twojego mieszkania/pokoju, którego szczerze nienawidzisz.
Paskudne panele na podłogach, ściany w sypialni i meble, które nie są nasze. To co moje bardzo mi się podoba ;)
3. Zakup z którego najbardziej się cieszysz (coś upolowanego lub długo wyczekiwanego).
 Hmm... Moje okulary przeciwsłoneczne Ray Ban Wayfarer. Kupiłam kilka lat temu, ale nadal je uwielbiam :)
4. Trend w modzie lub/i makijażu, który do Ciebie nie przemawia.
Fluo. Nie ma u mnie szans ;)
5. Opisz najbardziej zwariowaną rzecz, którą zrobiłaś.
Wzięłam ślub ;). A na poważnie to ciężko powiedzieć, często stawiam wszystko na jedną kartę, nie wiem która z tych rzeczy jest najbardziej zwariowane ;)
6. Wymień przedmioty znajdujące się w Twojej torebce.
W tej chwili jest tam portfel, krem do rąk, różne karty walające się luzem, nawilżane chusteczki, bilety do kina, kalendarz, cienkopis, puder, szminka, grzebień, 2 ulotki. figurka pingwinka. Często zmieniam torebki więc w każdej jest coś innego ;). Jak wychodzę z domu to do torebki ładuję klucze, aparat i czasami kosmetyczkę.
7. Jeśli czytasz aktualnie książkę, to jaką?
Cztery pory roku Kinga. Postanowiłam dokończyć czytadło, które kupiłam latem na plażę ;)
 
8. Gdybyś mogła mieć jakąś supermoc, to jaka ona by była?
Chciałabym móc cofać czas ;)
9. Kosmetyk, bez którego nie mogła byś żyć, to...
Jeśli chodzi o makijaż to podkład, jeśli o pielęgnację to krem nawilżający.
10. Przedmiot, który zalega gdzieś w szafie, a którego nie masz serca wyrzucić.
Hmm... Nie przechowuję nic co powinno trafić na śmietnik ;)
11. Gdy dobra wróżka mogła spełnić Twoje trzy życzenia, to jakie one by były??
 Chciałabym być sławna, piękna i bogata. A na poważnie nie planuję spotkania z wróżką spełniającą życzenia i nie zawracam sobie tym głowy ;).


A teraz moje pytania do Was :)
1. Jakie wspomnienie Ci się nasuwa na hasło "dzieciństwo"?
2. Jaki kolor przeważa w Twoim otoczeniu?
3. Co ostatnio kupiłaś?
4. W jakie miejsce najbardziej chciałabyś jechać?
5. Czy kupujesz kosmetyki, których tak naprawdę nie potrzebujesz?
6. Ile czasu zajmuje Ci wyszykowanie się przed wyjściem z domu (po wstaniu z łóżka)?
7. Czy żałujesz jakiś decyzji z przeszłości? Jeśli tak to czego?
8. Co chciałabyś robić za 10 lat?
9. Co masz teraz na paznokciach?
10. Jaka reklama najbardziej Cię wkurza?
11. Kim chciałaś zostać w przyszłości w czasie gdy miałaś 5 lat? ;)

Zapraszam do zabawy wszystkie dziewczyny, które chcą odpowiedzieć na moje pytania :). Nie będę na siłę nikogo wyciągać ;). Jeśli odpowiecie to dajcie mi linka w komentarzu, chętnie poczytam :).


Dzień bez zdjęć minął mi na malowaniu, czytaniu, mailowaniu w sprawie pracy
 (tzn. sesji, do pracy od 8 do 16 się nie wybieram, tak w ogóle to chyba zostanę swoją własną managerką), sprzątaniu (jak zwykle, trzeba coś przetrzeć by ukoić nerwy) i takich tam. Spokojnie i miło. A co dziś u Was się ciekawego działo?

A, Ukochany aparatu nie naprawił, ale uświadomił mi, że mogę robić zdjęcia korzystając z wbudowanej pamięci i zrzucać kablem... Ale tam się chyba 5 mieści! Ratunku!

8 komentarzy:

  1. Bilety do wina powiadasz? :D Do wina Carlo? ;)

    A umeblowanie, podłogi i inne płytki to zazwyczaj największa wada wynajmowanych mieszkań. Ciężko znaleźć mieszkanie w przyzwoitej cenie i umeblowane w 100% pod nas.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ach, to wino tak mi w pamięć zapadło ;) Do kina miało być, zaraz poprawię, a co :P
      Na szczęście poza meblami w kuchni i szafą w przedpokoju cała reszta jest nasza więc nie jest źle :)

      Usuń
  2. Cieszę się, że dałaś się otagować :)

    Kiedyś (jako nastolatka) dostałam klasyczne okulary Ray Ban'a i uznałam, że są obciachowe i oddałam kuzynce. U niej zaginęły. Teraz pluję sobie w brodę, bo teraz mnie nie stać :(

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajne odpowiedzi, lubię tagi, można się wiele o danej blogerce dowiedzieć.
    Pozdrawiam.;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Lubię tagi, przez nie poznaje trochę bliżej/prywatnie blogerki które lubię.
    Ja pożyczyłam na tydzień aparat koleżance i czuje się jeak bez ręki ;)

    Pozdrawiam Cieplutko :* :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Heh, ale go odzyskasz, a mój to kaput już chyba ;(

      Usuń
  5. Moc cofnięta czasu tak i ja bym chciała ;)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...