czwartek, 7 lutego 2013

What happens in 99 & got2b POWDER'ful

Na początek zacznę od pisania o niczym. No cóż, to mój blog więc mogę sobie na to pozwolić. W ostatnim czasie, jak zauważyliście, uskuteczniam rytuały, mające na celu zaklinanie rzeczywistości i w rezultacie zapewniające mi życiowe powodzenie. Muszę przyznać, że to chyba działa... Mam jedynie nadzieję, że to rodzaj pozytywnego myślenia i nastawianie się na działanie, a nie objawy ciężkiej choroby psychicznej ;). W każdym razie coś mi się chyba w życiu zaczęło układać. Mam dużo sesji, telefony się urywają ;). Jakieś tam pieniążki też zaczęły na konto wpływać. Dzieje się!
No i mam pralkę. Od wczoraj. Nie muszę już wyrzucać ciuchów po jednym założeniu ;) Jaki luksus!

Teraz przejdę do notki właściwej. Będzie to słów kilka na temat pewnego białego proszku i bynajmniej nie mam na myśli proszku do pieczenia ;). Mowa o pudrze stylizującym got2b POWDER'ful Schwarzkopf. Kosmetyk znajduje się w plastikowym pojemniczku z "siteczkiem". Jego pojemność to 10 g. Puder ma za zadanie dodawanie objętości fryzurze. Można go sypnąć na dłoń i za jej pomocą nałożyć na włosy, albo bezpośrednio na głowę. Ten drugi sposób daje mocniejszy efekt. Kosmetyk spełnia swoje zadanie, włosy zwiększają objętość, ale coś za coś... W dotyku stają się bardzo nieprzyjemne, sztywne, szorstkie i jakby lepkie. Nie jest to fajne, boję się, że ktoś je przez przypadek dotknie i się przyklei ;). Ceny pudru niestety nie pamiętam, wydaje mi się, że było to ok. 17 zł. Moja ocena to 4,5/6. Kosmetyk spełnia swoje zadanie, ale jego stosowanie jest nieprzyjemne, na pewno nie nadaje się do codziennego użytku.



Znacie ten puder? Jak się u Was sprawdza? A może używacie czegoś lepszego?

4 komentarze:

  1. Mam go , leży w szafce i czeka nie wiadomo na co... Sama nie wiem po co go kupiłam. Pewnie był w promocji :)

    OdpowiedzUsuń
  2. A ja jestem ciekawa jakby u mnie zadziałał, nie miałam go jeszcze i czekam na promocję;)

    OdpowiedzUsuń
  3. koleżanka kiedyś miała i u niej przetestowałam. fajnie unosił włosy, ale niestety robiły się one sztywne i nieprzyjemne w dotyku.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja wcieram ten puder tylko u nasady inaczej włosy staja się "strąkami" pozlepianymi. Ale efekt faktycznie jest fajny :)))

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...