piątek, 1 lutego 2013

Vinc w akcji czyli wyniki rozdania!

Moje rozdanie dobiegło końca. Pora na wyłonienie zwycięscy. Ja już wiem kto wygrał, ale na razie nie zdradzę, pokażę za to fotorelację z losowania...


1. Losy gotowe, Vincent w pełnej gotowości
 2. Chwila zastanowienia...
 3. I już zwycięski los w króliczym pyszczku!
 4. Dowód rzeczowy, ślady zębów.
 5. Vincent już nie trzyma Was w niepewności...
6. Zwyciężczynią została mańka! Gratulujemy!

Już piszę maila, na adres do wysyłki czekam do niedzieli do północy, w poniedziałek wysyłam paczkę. A jak się nie doczekam to losuję kolejna osobę ;)

7 komentarzy:

  1. to jedno z najsłodszych rozdań jakie miałam okazję widzieć;) gratuluję zwycięzcy!

    OdpowiedzUsuń
  2. Szkoda, że mnie się nie udało :(

    OdpowiedzUsuń
  3. najsłodszy prowadzący gry losowe :P

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję :)
    Poza tym świetna metoda losowania :)

    OdpowiedzUsuń
  5. drapanko za uszkiem dla tak słodkiej "maszyny losującej" :)

    OdpowiedzUsuń
  6. *-*
    ale strasznie sie ciesze ! .
    nie spodziewalam sie wygranej , jestem bardzo milo zaskoczona ! .
    Vincent bardzo bardzo ci dziękuje !
    *-* . ale sie ciesze .

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...