poniedziałek, 18 lutego 2013

Trosani nail polish

Na prośbę Rainy Girl postanowiłam napisać kilka słów na temat lakierów Trosani. Jak wiecie jakiś czas temu kupiłam sobie zestaw czterech kolorów. Miałam kilka podejść i nie jestem zadowolona. Pędzelek jest wąski, lakier smuży podczas nakładania, słabo kryje... Żeby paznokcie wyglądały ładnie potrzeba trzech warstw, problem w tym, że ostatnia warstwa baaaardzo długo schnie i najczęściej zniszczę manicure zanim lakier stwardnieje. Co gorsze jak już mu się to uda to zbyt długo nie wytrzymuje, pod koniec dnia ściera się z końcówek. Dla mnie lipa. Zdjęć na paznokciach nie pokażę bo nadal nie są zbyt wyjściowe, poza tym nie mam cierpliwości do tych lakierów ;). Nie ocenię bo nie potrafię oceniać lakierów. W każdym razie nie polecam. Szkoda nerwów ;)


4 komentarze:

  1. Szkoda ;) Bo kolorki całkiem ładne ;) Ale w sumie zawsze można znaleźć podobne i lepsze jakościowo :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  3. Kolory ładne, szkoda, że niewypały :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...