piątek, 22 lutego 2013

Something new

Humor mi nie dopisuje. Mama do mnie nie przyjedzie, ja też nie pojadę do niej. Tak dawno nie byłam w Częstochowie :(. W każdym razie wyszło na to, że mam wolny weekend i nie wiem co ze sobą zrobić. Żeby nie marnować czasu robię to co pożytecznie, gdy jest widno to maluję, a potem tworzę dodatki i szyję sobie ubrania. Pewnie tak spędzę cały weekend, z przerwą na spacer. Jak Wam się podoba kołnierzyk, który dziś zrobiłam?

 
Ps.
Mam pytanie, byłybyście zainteresowane zakupem jakiś dodatków lub biżuterii mojego autorstwa?

14 komentarzy:

  1. TAK-po tym co już widziałam to nawet zdecydowanie tak:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Pięknie wyglądasz :) Oczywiście, ze jestem zainteresowana :)
    Zapraszam :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale jesteś śliczna <3 Fajnie, że masz pasję <3
    Piekny kołnierzyk *_* pewnie, chciałabym mieć jakieś dodatki twojego autorstwa, niestety musze teraz kazdy grosz odkladac na laptop :(
    http://coeursdefoxes.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawy blog :)
    przypominasz mi jakąś aktorkę :D

    Zapraszam dol mnie :>

    OdpowiedzUsuń
  5. kołnierzyk :)

    zapraszam cię na mojego bloga i na mój pierwszy konkurs ! ;))

    http://emfashionblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękny kołnierzyk! Co do biżuterii to nie noszę jej prawie wcale, także marny ze mnie klient ;)
    Pozdrawiam,
    Asia

    OdpowiedzUsuń
  7. podoba mi się ten kołnierzyk i to bardzo, bardzo, bardzo... ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Wow z czego zrobiłaś ten kołnierzyk?

    OdpowiedzUsuń
  9. jest poprostu boski!! aaa i uwielbiam Twoja fryzre:)

    OdpowiedzUsuń
  10. OMG!!! Ten kołnierzyk jest przepiękny!! Napisz mi proszę na maila czy na FB ile by kosztowało zrobienie takiego cacuszka dla mnie! Jest cudowny!! Buziaki

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...