czwartek, 28 lutego 2013

Rival de Loop, Tygodniowa kuracja przeciwzmarszczkowa w ampułkach

Kilka dni temu zakończyłam kurację przeciwzmarszczkową ampułkami, o których tyle dobrego słyszałam. Czy ja też się zachwyciłam? Czytajcie dalej ;). Kuracja to olejek zamknięty w miękkich żelowych kapsułkach. Dostępna jest w drogeriach Rossmann w cenie 7.99 (ja kupiłam w promocji za 5.99) Co wieczór powinno się wmasowywać zawartość jednej w skórę twarzy, szyi i dekoltu. Tak też postępowałam. Aplikacja jest przyjemne, olejek nie jest zbyt lejący, bez problemu można go nałożyć na twarz, delikatnie się wchłania i nie ubrudzi pościeli. Zapach kosmetyku jest mało intensywny i przyjemny. Przejdźmy teraz do efektów. Po kuracji moja cera stała się lepiej nawilżona i wygładzona. Wygląda na wypoczętą i odżywioną. Jeśli chodzi o działanie przeciwzmarszczkowe to ciężko mi stwierdzić bo nie mam z tym problemu. Potwierdzam, że wygładza zmarszczki mimiczne, ale taki efekt u mnie daje porządne nawilżenie. Kurację oceniam na 5/6.  Pewnie w przyszłości powtórzę.

Jakie macie doświadczenia z tą kuracją?



2 komentarze:

  1. Miałam te cudeńka i odczucia miałam calkiem podobe. Swietne nawilżenie i wypoczęta twarz. Niestety te strikte nawilżające zapchały mnie okrutnie :/

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie znam tego osobiście, ale mamusia sobie chwali ;)
    Pozdrawiam,
    Asia

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...